به گزارش خوزپرس، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در مراسم افتتاح مجتمع بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که امروز (۲۸ دی) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کلینیک تخصصی امام رضا(ع) در ارتقای وضعیت بهداشت و درمان منطقه محروم کوت‌عبدالله بسیار اثربخش خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم پرداختن نیکوکاران به امور خیریه در حوزه سلامت ادامه داد: گاهی ممکن است خیرین بگویند پول بسیار زیاد و یا کافی برای اجرای پروژه‌هایی مانند مجتمع بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) موجود نیست ولی این موضوع، مسئولیت را ساقط نخواهد کرد. می‌توان با همکاری چندین نفر و دست در دست یکدیگر، کارها را پیش برد.

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: استان خوزستان از نظر جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی و همچنین در بخش خصوصی بسیار ضعیف است و آمار بیکاری بالایی دارد.

وی افزود: از استانداری خوزستان تقاضا داریم که برنامه‌ریزی کرده تا افراد نیکوکار جهت کمک و انجام اقدامات لازم، به یک بخش مرتبط مراجعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اجرای برجام عنوان کرد: پیروزی بزرگی است که خداوند به ملت شریف ایران کرامت فرمود. ملت ایران سال‌های سال تحریم‌های بسیار سخت، کوبنده و مهلکی را تحمل کرد و استقامت خود را نشان داد. با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور کشور و همچنین دستگاه دیپلماسی کشور و در راس آن وزیر امور خارجه کشور، این معجزه واقع شد.

آیت‌الله موسوی جزایری عنوان کرد: در تمام شبکه‌های ماهواره‌ای، دشمنان و مخالفان ایران یک عزای عمومی گرفته بودند و از یکدیگر تحت عنوان تحلیل سیاسی سؤال می‌پرسیدند. دشمن ایران می‌گفتند که ایران در شرایط تحریم به این صورت استقامت کرد، اکنون و بعد از برطرف شدن مشکلات تحریم و اقتصاد، ایران چه خواهد کرد.

وی ادامه داد: بدبخت‌هایی که از روی تحجر و حماقت راه مخالفت با ایران را در پیش گرفته‌اند، چیزی غیر از ضرر به دست نخواهند آورد.

جزایری با تشکر از مسئولان در زمینه اجرای برجام گفت: اجرای برجام به همان صورتی که رهبر معظم انقلاب در شان ملت ایران می‌دانستند، انجام شد.