به گزارش خوزپرس از اهواز، پیکر رنجور  جانباز شیمیایی  عبدالرضا زنگنه صبح روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور مردم-مسئولین محلی-خانواده های معظم شهدا، جامعه ایثارگران، در صالحشهر گتوند استان خوزستان تشییع و در گلزار شهدای علی پهونده در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
عبدالرضا زنگنه متولد۱۳۴۷ که در دوران نوجوانی با لبیک به فرمان مقتدای خویش حضرت روح اله، برای دفاع از انقلاب اسلامی و خاک مقدس ایران زمین، لباس رزم پوشید و در برابر ارتش متجاوز بعث عراق، جنگید و حماسه آفرید.
عبدالرضا زنگنه بسیجی سلحشور گردان مالک اشتر-شوشتر-گتوند در گروهان حبیب، مداوم در جبهه های جنوب و کردستان همواره در خط مقدم جنگ حضور داشت.
عبدالرضا زنگنه از دلاورمردان مکتب عشق و ایثار که در کمتر از یکسال،طی دو مرحله، درمنطقه عملیاتی وفا، والفجر ۸ تاریخ ۲۱ بهمن۱۳۶۴ -و منطقه عملیاتی شلمچه کربلای پنج تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۶۵ بر اثر بمباران های شیمیایی دشمن بعث عراق به درجه جانبازی نائل و طی سه دهه تحمل درد و رنج ناشی از عارضه شیمیایی همراه با مشکلات ریوی، در مقام صبر و شکیبایی نام خود را در زمره
صابرین ثبت و ماندگار کرد.
شایان الذکر است که قبل از مراسم خاکسپاری، پیکر جانباز شیمیایی شهید عبدالرضا زنگنه جهت مراحل قانونی و احراز شهادت در پزشکی قانونی اهواز مرکز  استان خوزستان مورد کالبدشکافی  قرار گرفت.
 جانبازشهید عبدالرضا زنگنه
بعد از پایان جنگ تحمیلی.
در دانشکده علوم پزشکی
شوشتر و دزفول،
دانشگاه علوم پزشکی اراک
خدمت نمود.
ــــــــــــــــــــ
✍️ رضاحسین زاده ترکالکی