به گزارش خوزپرس، سرهنگ عادل مجدمی امروز اظهار کرد: مشکل کمربند اهواز نیز هنوز حل نشده و در بسیاری از محل ها تاخیر در ساخت پروژه ها مشکل ساز و گره ترافیکی ایجاد کرده است.
وی افزود: ترافیک صبحگاهی در ابتدای مهرماه و بازگشایی مدارس در بلوار ساحلی کماکان وجود دارد و برخی خانواده ها هنوز برای فرزندان خود سرویس نگرفته اند.
مجدمی با بیان اینکه ترافیک صبحگاهی به دلیل افزایش سفرهای صبحگاهی در ادارات و مجتمع های آموزشی اتفاق می افتد گفت:مراکز آموزشی و ادارات باید بر اساس نیاز مناطق توزیع شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان یادآور شد:سیاست درستی نیست که همه ادارات و مجتمع های آموزشی در کیانپارس مستقر شوند ضمن و محیط های آموزشی باید عادلانه تقسیم شود.
وی با اشاره به اینکه مسیرهای جایگزین نیز برای مسافران تعریف شده است بیان کرد:افراد برای تردد با خودرو در سطح شهر باید مسیر خود را انتخاب و مدیریت درستی داشته باشند.
مجدمی همچنین گفت: تعداد زیادی از کارمندان ادارات به وسیله خودرو شخصی جابه جا می شوند که این امر در بسیاری از کشورها منسوخ شده و یک روش قدیمی است.
رییس پلیس راهور خوزستان با بیان اینکه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید فرهنگ سازی شود و این موضوع بین خانواده ها نهادینه شود افزود:صبح امروز ترافیک صبحگاهی سنگینی در بلوار ساحلی غربی اهواز از انتهای گلستان تا پل چهارم، میدان گلستان، میدان دانشگاه و اطراف پل الغدیر اهواز مشاهده شد.
ایرنا

 انتهای پیام /