به گزارش خوزپرس به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: عبور موج بارشی از اوایل وقت روز یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مرتفع شرقی، نوار جنوبی و بخش‌هایی از مرکز می‌شود؛ در بقیه نقاط به صورت نقطه‌ای و در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه در این مدت شمال خلیج فارس و مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان مواج همراه با وزش باد متوسط تا شدید، افزایش ارتفاع موج و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی فردا تا روز دوشنبه با توجه به وجود شرایط ناپایدار وزش باد و احتمال رگبار و رعد وبرق و وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه ای بویژه در نیمه شرقی، شمالی، شمال شرقی و جنوبی استان وجود دارد.

محمد سبزه زاری با اشاره به اینکه تا اواسط هفته جاری روند افزایش دما مورد انتظار است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۹ و ایذه با ۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۳.۴ و حداکثر ۲۷.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.