به گزارش خوزپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سادات ابراهیمی، گویا نوبرانه های شوشتر و گتوند تمامی ندارد، برخی به جای تلاش جهت جذب اعتبارات سعی دارند با گفتار درمانی و تبلیغات در فضای مجازی بی عملکردی خود را توجیه نمایند.از سالیان گذشته تا به امروز تصادفات مرگبار متعددی در جاده های شوشتر و گتوند صورت گرفته است، افزایش روز افزون این تصادفات ، باعث ایجاد موجی از مطالبه گری به حق مردم شده است که خواهان پاسخگویی به این سوال مهم هستند :چرا ظرف ۷ سال گذشته حتی یک متر از جاده اصلی محور شوشتر-اهواز-گتوند-دزفول چهاربانده نشده است؟نماینده محترم مردم شوشتر به جای پذیرش قصور خود با فرافکنی و اتخاد موضعی ناباورانه و انتشار تراکتی زیبا و شکیل از چندین پروژه تحت عنوان ((شوشتر و گتوند در کانون توجه وزیر و مقامات استانی نام برده است))!!!یا للعجب گویی ایشان با بالگرد تردد می نماید و از انباشت فاجعه ها در جاده های مواصلاتی این دو شهرستان بی خبر می باشد!!

مردم نجیب و فهیم شوشتر و گتوند از شنیدن اخبار صحیح و واقعی سازندگی وعمران چنانچه درعالم واقع نیز انجام گرفته باشند استقبال کرده و خوشحال می‌شوند، اما چنانچه این اخبار و‌ پروژه ها به مدد فتوشاپ و افکت های جذاب در فضای مجازی و‌در بنرها و پوستر ها افتتاح شوند ، نه تنها بر بدبینی مردم فرهنگ مدار این خطه می افزاید که گویی برخی عامدانه نجابت و درک این مردم فرهیخته و تاریخ ساز را نشانه گرفته اند!مجال آن نیست که در مورد انچه در تراکت مذکور نشر یافته به تفصیل بحث کرد اما باید یاد آور شد ،برخی از پروژه های مندرج در تراکت موصوف ، مانند بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی وکنار گذر و پل بندقیر از سالیان قبل یا شروع شده اند یا ردیف اعتباری گرفتند و اگر توانستند آن پروژه ها را به اتمام برسانند ، بنده هم به نوبه خود تشکر میکنم اما فعلا آنچه مانور داده می شود از داشته های دیگران در گذشته است.واما بحث اصلی این روزها در بین مردم چرایی عدم چهاربانده شدن محور حیاتی و پر اهمیت مذکور است؟اینجانب گرچه سراپا تقصیر بوده و بابت تمام کم کاری ها از مردم عذرخواهم، اما با افتخار آماری مستند از میزان چهار بانده کردن محور فوق در دوران مسئولیتم عرضه می دارم:-محور شوشتر تا بندقیر ۳۵ کیلومتر -محور شوشتر تا سه راهی گتوند۱۵کیلومتر-محور سه راهی گتوند تا صالحشهر۹/۵کیلومتر
دراینجا ضمن طلب آمرزش و علو درجات برای مرحوم علامه کبیر فخر شیعه حاج شیخ محمدتقی شیخ شوشتری ،باید اضافه نمایم که در طول دوران۱۲ ساله وکالت فرزند ایشان مرحوم دکتر شیخ نیز حدود۵ کیلومتر محور شوشتر اهواز چهاربانده گردید.
ضمنا ظرف ۷ سال گذشته تا امروز حتی یک متر از محور شوشتر-اهواز و محورشوشتر- دزفول چهاربانده نگردید.

طبق نظر کارشناسان و متخصصین امر، امروزه جهت احداث هر باند تقریبا سه ونیم میلیاردتومان اعتبار نیاز می باشد، فلذا ارزش اعتباری ۶۰ کیلومتر مذکور که در دوران خدمتگزاری اینجانب انجام گرفت مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان می باشد، توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.این اقدام و عدد ۲۱۰ میلیاردتومان را مقایسه کنید با پیست موتور سواری سنگین وکراس یا پیست اسب سواری که ظرف ۷ سال گذشته صد ها عکس و بنر و تبلیغات آنها منتشر شد و مع الاسف هنوز هم اندر خم یک کوچه اند.یا مقایسه کنید با انبوهی از نامه پراکنی های روز مره و کاغذبازی های آنچنانی که عملا هیچ نقشی در عمران و آبادانی ندارند بلکه نهایت کارکرد آنها توجیه و کاغذ درمانی است.علی ایحال در پایان دوره اینجانب فقط ۳ کیلومتر از محور شوشتر به بندقیر چهاربانده نشد و از گتوند به صالحشهر هم ۶ کیلومتر چهاربانده نشد که همچنان و تا امروز ان ۳ کیلومتر و ۶ کیلومتر به حالت سابق ( تک باند) می باشند. از طرفی ورودی شهر گتوند که در آخرین سال دوران خدمتگزاری اینجانب کلنگ زنی گردید، بدلیل پایان دوره فرصت زمانی برای اتمام ان نداشتم، متاسفانه در طول ۷ سال گذشته تا کنون این ورودی نیز رها شده و اقدام موثری جهت اتمام آن صورت نگرفت.آنچه معروض داشتم همه در عالم واقع است نه مجازی ، و اگر کسی در میزان عدد و آمار آنها شک دارد بنا به ضرب المثل معروف :یزد دور است گز که نزدیک است.به راحتی و با یک نگاه قابل روئیت هستند.علی ایحال؛مردم حق دارند بپرسند چرا بعداز گذشت ۷ سال حتی یک متر از محور فوق ۴ بانده نشده است؟چرا ظرف ۷ سال گذشته هیچ اعتباری به پروژه نیمه کاره فوق تخصیص داده نشده است؟مگر اولویت همه دولت ها تکمیل پروژه های نیمه تمام نبود؟مگر محور مذکور جز شریان های اصلی و مهم کشور نیست؟امیدوارم طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، رسانه ها و فعالین اجتماعی شهرستان های شوشتروگتوند به طور جد از مسئولین مطالبه گری نمایند تا هرکسی با منتشر کردن تعدادی عکس سلفی و بنر و تراکت از مسئولیت خود در پیشگاه مردم شانه خالی نکند.

والسلام علی من اتبع الهدی

سید محمد سادات ابراهیمی