محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: از ظرفیت های قانونی مجلس برای رونق تولید،صنعت،کارآفرینی و اقتصاد منطقه همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه استفاده خواهم کرد.
نماینده شوش و کرخه ابتدا از سوء مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در سنوات قبل از بازگشت آن به بیت المال یاد کرد و بیان نمود:آرامش کنونی حاکم بر این شرکت حاصل تلاش های کارگران، پیگیریهای بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی، ورود قوه قضاییه و سایر دلسوزان نظام است.
محمد کعب عمیر در ادامه با اشاره به رونق تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عنوان کرد:این شرکت به واسطه مدیریت جهادی فتحی مکوندی بهمراه سایر مدیران و تلاش های مضاعف کارگران زحمتکش آن روزهای طلایی خود را سپری می نماید.
وی سپس ضمن ابراز گلایه از حواشی به وجود آمده تصریح کرد:بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی در راستای قانون به طور همه جانبه از رونق تولید،صنعت،کارآفرینی و اقتصاد همچنین اعتلای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حمایت می نماییم.
محمد کعب عمیر نماینده شوش و کرخه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم همدلی و همزبانی برای تحقق شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید کرد و اظهار نمود:از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز خواستاریم که ضمن حمایت از مدیران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مسیر را برای افزایش ظرفیت تولید در این مجموعه،اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه هموار نماید.