به گزارش خوزپرس به نقل از ایسنا، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه آغاز اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت، که امروز (۲۵ بهمن‌ماه) در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان انجام شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی پلیس، پاسخگویی به موقع و بهنگام به مطالبات مردم است بنابراین فرماندهی انتظامی خوزستان، به منظور اجرای تدابیر فرمانده فراجا طرح تشدید مقابله با سرقت در اهواز را آغاز کرده است.

وی افزود: این طرح از امروز با توان واحدهای عملیاتی و با محوریت پلیس آگاهی خوزستان آغاز به کار کرده است. تلاش می‌شود با شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان حرفه‌ای امنیت و آرامش خوبی در خوزستان و اهواز رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با توجه به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، پلیس با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی و افرادی که به هر نحوی  بخواهند خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کنند، برخورد می‌کند.

صالحی با اشاره به در پیش بودن طرح نوروزی پلیس افزود: هر ساله طرح تامین نظم و امنیت ایام نوروز در دستور کار پلیس است؛ امسال نیز پلیس با تمام توان و امکانات و با قرار گرفتن در حالت  آماده‌باش صد درصدی در خدمت مردم است.

وی گفت: علاوه بر این هر ساله خوزستان میزبان کاروان‌های راهیان نور است که تامین امنیت این کاروان‌ها از مبادی ورودی خوزستان تا نقطه صفر مرزی و محل یادمان‌ها در حوزه انتظامی و عملیاتی انجام خواهد شد.