به گزارش خوزپرس به نقل از  ایرنا سیدعلی اکبر حسینی محراب سه شنبه شب در حاشیه جلسه هماهنگی میزبانی از کاروان‌های راهیان نور بیان کرد: از هم استانی های عزیز در شهرها، روستاها و بخش ها می خواهم که در یوم الله ۲۲ بهمن حضور چشمگیر داشته باشند تا مجددا با امام راحل و امام خامنه ای (مدظله) بیعت کنند.

وی افزود: بیگانگان در این ایام همیشه دنبال فرصتی هستند تا با ایجاد حوادثی درون کشور، ما را از اهداف اصلی شهدا و امام راحل دور کنند لذا همه ما باید به میدان بیاییم و مشت محکمی بر دهان تمام یاوه گویان و سرویس های اطلاعاتی داخل و خارج بزنیم.

استاندار خوزستان گفت: باید با حضور چشمگیر خود در روز ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر قدرت اسلام را تجلی کنیم.

همچنین سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر از همه مردم استان دعوت کرد تا حضور پرشوری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن داشته باشند.

وی افزود: از تمام اقشار خوزستانی می خواهم که بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی را به دنیا نشان داده و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، تجدید میثاق کنند.

گفتنی است راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در اهواز از میدان مولوی آغاز و تا چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت. این راهپیمایی در ۷۳ نقطه استان خوزستان برگزار می شود.