به گزارش خوزپرس از اهواز؛سید محمد سادات ابراهیمی در پیج رسمی خود در اینستاگرام نوشت:  اخیرا نماینده مردم شریف شوشتر در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه ای با یکی از خبرنگاران اظهار نمود :
در دانشکده علوم پزشکی شوشتر در سال ۹۲ تا ۹۵  دو میلیارد تومان کار نشده است!!
به استحضار مردم عزیز می رساند خبر مذکور کذب محض است ، متاسفانه ایشان چون  عملکرد قابل دفاعی در ۷ سال گذشته برای ارائه به مردم ندارد به جای توضیح عملکرد خود به مردم  و همچنین رهایی از فشار افکار عمومی  به دلیل  بازداشت ها و دستگیری افراد منتسب به وی توسط مقامات پاکدست و شجاع قضایی  و همچنین برای روحیه دادن به حامیانش اقدام به فرافکنی و در واقع فرار روبه جلو  نموده است، قصد پاسخ  نداشتم چرا که مردم را بهترین داور برای ارزیابی عملکرد می دانم اما با این حال صرفا در جهت احترام به مردم و تنویر افکار عمومی مطالبی  به اختصار عرضه می دارم:
۱-مردم عزیز نیک آگاهند اگر شبکه بهداشت و درمان شوشتر در دوران خدمتگزاری اینجانب به دانشکده علوم پزشکی ارتقا نمی یافت اکثریت قریب به اتفاق طرح ها و پروژه ها و مجوز های وسایل و ابزار متنوع پزشکی و همچنین مجوز جذب نیروی انسانی نیز هرگز صادر نمی شد و شوشتر در سطح شهرستان هایی – مثل مسجدسلیمان و ایذه-که شبکه بهداشت داشتند باقی می ماند.
۲- در سال ۹۳ و ۹۴ بیش  ۷۰ درصد از اعتبارات به بدهی های گذشته شبکه بهداشت اختصاص یافت اما در همان سال بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به پروژه های  عمرانی اختصاص یافت و ۹۰ درصد از بدهی  پرسنلی پرداخت شد و ذکر این مطلب از سوی نماینده فعلی علاوه بر علامت تعجب بسیار، از اساس کذب می باشد.
۳-ایشان احتمالا یا  مطلع نیستند  یا به عمد از ذکر واقعیت امتناع ورزیده و گرنه  بیشتر پروژه هایی که در سال ۹۵ و۹۶ افتتاح شد ، شروع عملیات و قراردادهای آنها از سال ۱۳۹۴ کلید خورد.
۴-اینجانب به جهت احترام به افکار عمومی در خواست دارم  مشارالیه اعلام بدارند که دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان سال۹۴ چه میزان بدهی داشت و اکنون بدهی آن چقدر می باشد؟
تا مردم فهیم  ، سره را از ناسره تمیز دهند و متوجه شوند در غفلت و بی توجهی چه بر این دانشکده رفته است!
جناب  نماینده!
ظاهرا هر اتفاق کوچک و بزرگی  که در شوشتر  صورت می‌گیرد به خودتان ربط می دهید !!
اما اگر زحمتی نیست و حالا که شوشتر به یمن فعالیت شما به توسعه پایدار رسیده و دیگر کاری باقی نمانده لطفا در جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم به سوالات زیر پاسخ دهید؟
۱-استخدامی های فله ای و بدون ضابطه و قانون در دانشکده مذکور و یکی از شرکت های نیشکر همجوار و سایر ادارات بر چه مبنا ، معیار و آزمونی صورت گرفته است؟
آیا عدالت و رقابت برابر در این استخدام‌ها برای شهروندان واجد صلاحیت وجود داشته یا صرفا نورچشمی ها و‌خواص توانستند استخدام شوند؟؟
۲.چرا در عزل و نصب ها از سطوح پایین مدیریتی تا بالا ، تنها یک ملاک و معیار که نیک از آن آگاهید وجود دارد و شایسته سالاری و توانمندی و تخصص به بوته فراموشی سپرده شده است؟
۵-اخباری  مبنی بر برون سپاری و شروع پروژه هایی در دانشکده علوم پزشکی شوشتر در بین مردم شیوع دارد که از نظر مالی و نحوه واگذاری آن محل اشکال و شبهه بوده و شایع شده که  بیت المال دانشکده مذکور تبدیل به بیت الحال دفتری در شهر شده است !!
گرچه اخیرا مقامات شجاع قضایی بدان ورود کرده است.
همچنین بازداشت عده ای در شهرداری و آتش نشانی که مبادرت به ارائه فاکتور صوری ، تضییع حقوق عامه و … می کردند سوالات بسیاری و بدون پاسخی برای مردم ایجاد شده و انتظار حداقلی ولی نعمتان خود این است که اگر این مسائل به شما ارتباط دارد اقدام به پاسخگویی و شفاف سازی نمایید!!
و اگر هم ارتباطی به مجموعه شما ندارد در راستای وظیفه ذاتی ‌نظارتی خود چه اقدامی در این خصوص داشته اید؟
تاکید می شود بیان و تقریر این مطالب به منزله نادیده گرفتن تلاشها و زحمات پرسنل خدوم و زحمت دانشگاه علوم پزشکی شوشتر اعم از کادر درمان و پرسنل اداری که در دوران کرونا با جان و دل برای حفظ سلامت مردم تلاش کردند نیست و از محضر این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم و همچنین در خصوص پرسنل شهرداری و اتش نشانی شوشتر باید یادآور شد که از سرمایه های ارزشمند و پرتلاش این شهرستان می باشند و سو استفاده هدایت و حمایت شده از این جایگاه توسط عده ای قلیل خدشه ای در عظمت و بزرگی کارکنان  شهرداری وارد نمی آورد و اعتقاد راسخ دارم باید هر چه بیشتر  از ظرفیت جوانان بومی در مدیریت شهری بهره برد و این پاسخ مختصر صرفا در راستای  شفاف سازی افکار عمومی و بیان حقایق منتشر شده است.
در پایان به نوبه خود از اقدام اخیر و شجاعانه و مبتنی بر قانون ، دستگاه قضایی شهرستان شوشتر خاصه دادستان پاکدست و قانونمدار آن در برخورد با متخلفین و سواستفاده کنندگان از بیت المال  تقدیر و تشکر نمایم.
 والسلام علی من اتبع الهدی
سیدمحمد سادات ابراهیمی