به گزارش خوزپرس از اهواز، کوی علوی یکی از مناطق کم برخوردار غرب اهواز، در سال های اخیر جولانگاه معتادان ، کارتن خواب ها و فروشندگان مواد مخدر شده است.
در کنار بازارچه قدیمی کیان در کمپلو جنوبی، شیلنگ آباد(کوی علوی) از معروف‌ترین محلات شهر اهواز قرار دارد ،محله ای قدیمی و کم برخوردار که بازار بزرگ فروش لباس عربی ، قهوه های درجه۱ و همچنین با کیفیت ترین مطراش ها را می توان در آن یافت.
این منطقه در سال های گذشته مورد بی مهری مسئولان شهری قرار گرفت، که همین امر معضلات اجتماعی و فرهنگی فراوانی را به وجود آورده است.
عدم ارائه خدمات شهری از قبیل آسفالت مناسب،عدم ساماندهی بازارچه‌ها ،نبود پارک و فضای سبز،جولان معتادان و فروشندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی،نبود روشنایی مناسب در خیابان ها و کوچه ها،عدم جمع آوری به موقع زباله ها و نبود سطل های زباله از جمله مشکلات مردم این منطقه است.
 مردم کوی علوی یا همان شیلنگ آباد خودمان ، از قدیم الایام با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده اند،هرچند در سال های اخیر خدمات بهتری به این منطقه ارائه شده،اما می طلبد با همت و اراده بیشتر مسئولان شهری،چهره این منطقه پر جمعیت را از وضعیت کنونی تغییر داد.
گفتنی است در سال های اخیر فروش مواد مخدر در این منطقه به شدت افزایش یافته و همین امر باعث هجوم معتادان کارتن خواب در این منطقه شده ،که مشکلات فراوانی از جمله افزایش سرقت و درگیری را به وجود آورده است.