به گزارش خوزپرس از شوشتر، گروه سرمایه گذاری سلمان که با سابقه ای درخشان فعالیت کاری خود در شهرستان شوشتر آغاز کرد و  یکی از نکات بارز این مجموعه آشنایی با نام سلمان در بین مردم است.
رستوران ایرانی پردیس سلمان که یکی از زیباترین رستوران های شهرستان شوشتر می باشد با فضایی کاملا دلنشین توانسته در شهر تاریخی شوشتر موجی از گردشگران را به سمت این شهرستان هدایت کند.
روزبه سلمان درباره این ۳۳ سال فعالیت گروه سرمایه گذاری سلمان در شهرستان شوشتر اظهار داشت: این مجموعه ۳۳ سال فعالیت خدماتی در شهرستان داشته و گروه سرمایه گذاری سلمان آغازگر صنعت گردشگری در شهرستان شوشتر بوده و توانسته ایم در این سال ها در بخش های مختلف گام های مهمی در عرصه صنعت گردشگری ایجاد کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه صنعت گردشگری یکی از صنعت های نوپا در کشور است مجموعه سلمان اولین گروه در این صنعت بزرگ است که از سال ۸۶  با راه اندازی محوطه گرشگری سلمان در عرصه های تاریخی شهرستان شوشتر فعالیت خود را آغاز کرده است.
سلمان با اشاره به فعالیت گروه سرمایه گذاری سلمان در این ۳۳ سال تصریح کرد: از سال ۸۶ تاکنون در مجموعه های پردیس سلمان، نگارخانه هنرهای تجسمی، صنایع دستی و هایپر مارکت سلمان فعالیت هایی در بخش های مختلف داشته ایم که رستوران پردیس سلمان یکی از نقاط قابل توجه در جذب گردشگر و توریست شهرستان است.
مدیر مجموعه سلمان خاطر نشان کرد: بهره برداری اولین خانه تاریخی واگذار شده از صندوق حفظ احیاء و بهره برداری کشور در شهرستان شوشتر خانه مستوفی بود که توسط گروه سرمایه گذاری سلمان برای استفاده مردم و گردشگران مدیریت شد.