به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان ساجده اهواز بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام همواره اعلام کردند که انقلاب اسلامی در حال سرنگونی است و با دسیسه ها و ترورهایی که انجام می دادند تلاش داشتند تا در ادامه مسیر این انقلاب اختلال ایجاد کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به هیچ کدام از آرزوهای خود نرسیدند و در حال حاضر انقلاب اسلامی همچون کوه ایستاده و به تمام دنیا نوید روشنایی می دهد تا به زودی دنیا از استکبار خالی شود و همه به حقانیت انقلاب اسلامی پی ببرند.

استاندار خوزستان افزود: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی همواره تلاش داشتند تا با تجزیه کردن کشور در مسیر انقلاب اسلامی کارشکنی کنند اما در این فتنه هم موفق نشدند.

حسینی محراب ادامه داد: در چند سال قبل دشمنان گفتند که انقلاب اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را نمی بیند اما این انقلاب در حال طی کردن پله های پیشرفت است و با کمک دانش آموزان در آینده ای نزدیک افتخارات علمی کشور در دنیا زبانزد خواهد شد.

وی گفت: زمانی که همه تصور می‌کردند کم‌کم داریم از آموزه‌های اوایل انقلاب فاصله می‌گیریم شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و دیگر شهدا بار دیگر ثابت کردند که امثال سلیمانی‌ها در جای جای ایران اسلامی در حال تربیت هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه امروز موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن، پهپادها، توانمندی‌های تکنولوژیکی و به‌روز، فضاپیماها و پیشرفت های پزشکی‌ و دریایی ایران اسلام در جهان سرآمد است اظهار داشت: به برکت امثال شهید فخری‌زاده‌ها، شهید احمدی روشن‌ها، شهید کاظمیان‌ها، شهید حسن مقدم‌ها و شهدای دیگری که امروز هر کدام‌شان موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند امروز در این عرصه ها در رده‌های اول و حداکثر پنجم تا ششم جهان قرار داریم.

 

پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف چشمگیر است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که شاهد شکوفایی استعدادهای مختلف در بخش های متفاوت هستیم.

مسعود حمیدی نژاد بیان کرد: دولت آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بارها با ترفندهای مختلف علیه نظام اسلامی وارد عمل شده اما هر بار شکست خورده است.

وی گفت: روزهای بسیار سختی را در جنگ تحمیلی برای مقابله با دشمنان نظام سپری کردیم و امروز ایران در حوزه تسلیحاتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده است و به برکت انقلاب اسلامی در بخش های مختلف پیشرفت های چشم گیری داشته است.

حمیدی نژاد اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دانش آموزانی را تربیت می کنیم که هر کدام از آنها در آینده این انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد ، در همین مدارس شهدای مدافع حرم و امنیت تربیت شدند.