یادداشت خوزپرس: به قلم بهنام پریچه؛

اتفاقات اخیر در کشور موجب بروز تجمعات و سئو استفاده هایی توسط دشمنان برای تضعیف نظام در کشور به صورت گسترده صورت گرفت و نقش رسانه های معاند و چگونگی فرافکنی های رسانه های معاند  برای فریب مردم را تشریح خواهیم کرد.

مردم عزیز ایران شما بهترین مردم دنیا هستید چرا که جان خود را برای ناموس و دفاع از خاک مهین تان در 8 سال دفاع مقدس داده اید و ثابت کردید با دست خالی مقابل همه کشورها با عشق به خاک کشور عزیزمان ایستادید و اجازه ندادید یک ذره از خاک مهین عزیز مان به دست بیگانه اشغال شود.

قطعا همه ما از وضعیت معیشتی و اقتصادی ناراضی هستیم و این گرانی ها و کوچک شدن سفره مردم شاید دلیل اصلی ناراحتی مردم از دولت ها بوده است و عملکرد مسئولان دولتی در سال های گذشته عملکرد قابل دفاعی نیست و ما منکر آن نمی شویم اما باید به حقیقت  پنهان دشمن برای کشور عزیز مان ایران پرداخت تا مردم پشت پرده ها را بهتر لمس کنند.

 به نظر شما چرا در کشور هایی که با قدرت نظامی نمی توانند هیچ غلطی بکنند وتوان ندارند ذره ای به ماه نگاه چپ کنند باید رسانه های معاند انها برای تخریب نظام در ایران میلیارد ها دلار هزینه کند؟جواب این سوال را به سهم خود تشریح خواهم کرد.

در چند سال گذشته که جنگ نرم در دستور کار کشورهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل و حتی عربستان با ایران صورت گرفت شاهد پدید آمدن رسانه هایی مثل بی بی سی، اینتر نشنال، من وتو و voa  و دیگر رسانه ها شدیم و این رسانه ها با میلیارد دلار هزینه فقط یک نقطه را هدف گرفته اند، نا امید کردن مردم و تضعیف نظام در ایران، آیا شما فکر می کنید این ها دلسوزان شما هستند؟؟ چرا باید این رسانه ها فقط و فقط کشور ایران را هدف بگیرند و با نا امید کردن مردم سعی در ایجاد جنگ داخلی داشته باشند؟وظیفه این رسانه های معاند چیست؟با اندکی تامل متوجه خواهیم شد که دشمن یک هدف دارد و آن هم تخریب نظام در ایران است و متاسفانه رسانه های ما در کشور هم نتوانستن اعتماد مردم را جلب کنند که این معاندین جولان ندهند.

مردم عزیز خوزستان قطعا در یک سال گذشته اخبار های کشف سلاح در خوزستان را دیده اید به نظر شما چرا باید به کشور ما سلاح جنگی بفرستند؟اگه رصد دستگاه  های امنیتی نبود امروز نا امنی هدف اصلی دشمن بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و حضور میدانی پلیس در استان تمام توطئه دشمنان نابود شد واین نقشه دشمن نیز مثل همیشه  شکست خورد.

مردم عزیز شما دانا هستند و به خوبی می دانید که تخریب کردن بسیار آسان است و رسانه های معاند در سال های گذشته با تخریب و بروز مشکلات به دنبال اهداف پلید خود بودند،ایا مشکلات کشورهای خودشان را در رسانه ها مطرح می کنند؟ اگر این کشورهای مزدور به فکر مردم ایران هستند چرا روزانه تحریم های بیشتری اعمال می کنند؟ به نظر شما هدف از اعمال تحریم های بیشتر چیست؟؟ به نظر شما هدف دشمن بجز ضربه به کشور و مردم چیز دیگری است؟ و صدها چرای دیگر که در صورت لزوم به انها هم خواهیم پرداخت.

جنگ نرم و چیزی که دشمن به دنبال آن می باشد امروز در حال عیان شدن است و قطعا این بحران هم مثل بحران های دیگر تمام خواهد شد اما به دولت سیزدهم پیشنهاد میکنم در کنار همه کارهایی که توسط دولت انجام می شود به دغدغه اقتصادی و معیشتی مردم پرداخته شود و دولت برای نابودی توطئه های دشمن با اقتدار و با برنامه عمل کند چرا که دشمن برای جنگ نرم میلیاردها دلار هزینه خواهد کرد و باید برای آگاه سازی جامعه رسانه های رسمی کشور با هوشیاری مقابل معاندین ایستادگی کنند.

تدابیر مقام معظم رهبری در سال های اخیر توطئه دشمنان را نابود کرده است و مسئولان دولتی باید فرمایشات رهبرمان که دلسوزانه برای مردم دغدغه دارند را دنبال کنند، قطعا دشمن با میلیارد ها دلار مقابل مقام عظمی ولایت رهبر عزیزمان زانو خواهد زد و مثل همیشه شکست برای شما دشمنان رقم خواهد خورد و مردم عزیز ایران همیشه و در هر زمان پشتوان ولایت فقیه و رهبر عزیز مان هستند.