به گزارش  خوزپرس به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی از اواخر وقت امشب سه شنبه تا اواسط روز شنبه آینده در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مرکز ، نیمه شرقی ، شمالی و جنوب شرقی و جاده‌های استان و نیز کاهش دما تا روز جمعه پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:پدیده مه غلیظ در خوزستان از صبح فردا چهارشنبه قابل انتظار است که به ویژه برای صبح پنجشنبه و جمعه در مرکز استان باعث اخلال شدید در پرواز صبحگاهی هواپیماهای مسافری می‌شود.

محمد سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته حسینیه و شوش با ۱۶.۱ و دهدز با ۰.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداقل دمای اهواز در این مدت ۱۰.۳ و حداکثر ۱۴ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی افزود: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواخر وقت امروز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی در خوزستان به ویژه در نیمه شرقی به صورت رگبار و رعد وبرق، و وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای تداوم دارد و بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود؛ طی امروز و فردا شمال غرب خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش در ۲ هفته اخیر پدیده مه با شدت و ضعف بر خوزستان حاکم بود و شعاع دید را در برخی نقاط استان به صفر کاهش داد.