دکتر حجت‌اله دهدشتی در گفت و گو با خوزپرس درباره مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: میزان مراقبت‌ها و اتخاذ جوانب احتیاط در خصوص بیماری کووید۱۹ در اماکن عمومی به ویژه ادارات و مدارس باید با حساسیت و سخت‌گیری‌های بیشتری مدنظر باشد.

وی افزود: مدیران ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان شوشتر ضمن هماهنگی با علوم پزشکی، در روزهای مشخصی کارکنان خود را برای سنجش وضعیت ابتلا به ویروس کرونا به مراکز بهداشتی ارجاع دهند چرا که ارتباطات گسترده و وسیعی با عموم مردم در ادارات وجود دارد و از این جهت مراقبت در برابر بیماری اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان شوشتر ابراز کرد: همچنین هماهنگی آموزش و پرورش و علوم پزشکی در رابطه مراقبت از دانش آموزان بسیار مهم است و حتماً نسبت به آن توجه لازم صورت گیرد. استفاده از ماسک برای پیشگیری از مبتلا شدن به کووید۱۹ در دانش آموزان عزیز توسط مجموعه آموزش و پرورش تاکید شود تا از گسترش احتمالی آن جلوگیری به عمل آید.

دکتر دهدشتی گفت: انتظار می‌رود دانشکده علوم پزشکی اطلاع رسانی‌ها و هشدارهای لازم در خصوص بیماری‌های فصلی و همینطور مراقبت‌ها در برابر آلودگی هوا را به عموم اطلاع‌رسانی کرده تا گروه‌های حساس مراقبت‌های لازم را داشته باشند.