به گزارش خوزپرس از اهواز، علی اکبر کاظمی در همایش مدیران روابط عمومی آبفای سراسر کشور اظهار داشت: تزریق اطلاعات درست و به موقع به مردم جلوی ایجاد شایعات بی اساس را می گیرد و موجب می شود مردم در مدیریت بهینه مصرف آب همکاری بیشتری داشته باشند.
وی افزود: در حال حاضر تکنولوژی های بسیاری برای ارائه اطلاعات در اختیار داریم و باید سعی بیشتری در تولید محتوای فاخر داشته باشیم که این امر با هم افزایی متخصین روابط عمومی ها محقق می گردد.
مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی دقیق خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید برای تولید محتوا سلایق، ارزش ها و ضد ارزش های مخاطبان را در نظر بگیرند، همچنین گروه های مرجع و وسایل ارتباطی مورد استفاده هر گروه از مخاطبین را به خوبی شناسایی کنند.
کاظمی با تاکید بر جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در شرکت‌ها تصریح کرد: روابط عمومی ها در وزارت نیرو باید دست راست و مشاور مدیرعاملان باشند و با کار تخصصی، تمام توان خود را در ارتقای این جایگاه مهم، به کار بندند.
وی همچنین آموزش مداوم و به روز رسانی در روابط عمومی ها را امری ضروری برشمرد و افزود: با توجه به سرعت رشد تکنولوژی، نیاز است که پرسنل روابط عمومی ها به صورت مرتب اطلاعات خود را به روز کنند.