محمد اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: طراحی رینگ گردشگری گرگر از بند میزان تا پل بند تاریخی گرگر در فاز اول اجرایی می شود و عقد قرارداد خدمات مشاوره ای آن انجام شده است.

وی افزود: گردشگری طرح مطالعات  بهسازی ؛ ایجاد فضاهای فرهنگی و سرمایه گذاری در ساحل شرقی و غربی  حد فاصل  بند میزان  تا  پل بند گرگر( پل‌آبشارها)  به  طول  ۷۰۰ متر و مساحت  ۷ هکتار ) با نظارت دفتر فنی شهرداری و  همکاری پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر و آب منطقه شمال  آغاز شده است.

سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به اینکه بیشترین بار مسئولیت در زمینه های زیبا سازی شهری بر دوش شهرداری می باشدگفت:رسیدگی به وضعیت بهسازی شهر از مهمترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی کهن شهر شوشتر محسوب می شود .

مهندس اسفندیاری در ادامه با اعلام اینکه شهرداری نسبت به درخواست و مطالبه شهروندان مسئولیت دارد و شتاب بخشیدن در اجرای فعالیتهای عمرانی برای مدیریت شهری ضروری و حیاتی است گفت:  براساس اولویت بندی، اقدامات عمرانی و اجرای پروژه های تعریف شده را در دستور کار خود قرار داده ایم و اجرای چنین پروژه هایی نیاز به مساعدت وهمکاری سایر دستگاههای اجرایی دارد .