به گزارش خوزپرس محمدرضا داورزنی پنجشنبه شب در دیدار با جمعی از والیبالیست ها و ورزشکاران اندیمشک در خانه کشتی این شهر افزود:استعدادهای والیبال در سطح کشور بسیار مطلوب است و این استعدادها در سایه حمایت های جمعی شکوفا می شوند.
وی با بیان اینکه باور کردن این استعدادها و اعتماد به توان آنها موجب شکوفایی هر چه بیشتر آنان خواهد شد اظهار کرد:فدراسیون والیبال برنامه ریزی های خوبی برای حمایت از ورزشکاران این رشته اجرا کرده و از استعدادهای این ورزش حمایت می کند.
رییس فدراسیون والیبال گفت:فعال شدن هیات های استانی و شهرستانی و تعامل هرچه بیشتر با ورزشکاران برای رفع دغدغه آنان همواره مورد تاکید است.
حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این مراسم بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر از استعدادهای ورزش والیبال در اندیمشک تاکید کرد.
حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک نیز گفت:این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی استعدادهای بسیار خوبی دارد که برخی در سطح جهان مطرح هستند.
وی اظهار کرد:حمایت از رشته های مختلف ورزشی در اندیمشک یک ضرورت و مطالبه ورزشکاران است که نگاه جدی تر مسوولان و متولیان ورزش را می طلبد.