به گزارش خوزپرسخوزپرس به نقل از ایرنا سردار حمیدرضا مقدم فر جمعه در اجتماع عظیم راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز افزود: در فتنه اخیر جبهه استکبار همه عوامل نهان و پنهان خود را به کار گرفت تا در صفوف ملت مقتدر شکاف ک اختلاف ایجاد کند و به حول و قوه الهی ، با وجود خسارت به ملت ایران   کاری از پیش نبردند و همه توطئه های پیچیده آنان با شکست و ناکامی رو به  و شد.
وی گفت : آمریکایی ها و عوامل فتنه انگیز آنان قصد داشتند جنگ شیعه و سنی و ناامنی در کشور ایجاد تا جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند ولی نتوانستند.
وی گفت؛ دشمن می خواست در بین مردم شکاف ایجاد و ملت را مقابل نظام اسلامی قرار دهند و در مسیر از همه ابزارها حتی کشته سازی ، شکنجه ، حمله به پلیس و اموال عمومی و حتی ناامنی در مراکز دیپلماتیک کشورمان استفاده کرد.
وی افزود: دشمن برنامه داشت خط تجزیه را در کشور دنبال کند ولی با هوشیاری ملت ایران در این توطئه شکست خورد و کاری از پیش نبرد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه آخرین پرده از توطئه و جنگ ترکیبی حمله تروریستی به حرم شاه چراغ (ع) و کشتار زائران بیگناه بود افزود: این جنگ ترکیبی دشمن ، ملت مقتدر ایران را مقاوم تر کرد.
مقدم فر افزود: برخی جوانان ما نیز به صورت هیجانی وارد فتنه شدند ولی هم اکنون باید صف جوانان ما از آشوب گران و اغتشاشگران جدا کنند.
وی گفت : برخی از عوامل مرعوب و غافل داخلی مرتب در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند و قدرت رو به افول آمریکا را بزرگ می کنندو به دنبال تضعیف ملت ایران هستند.
وی گفت: اعتراض و اغتشاش تفاوت دارد آشوب گران امنیت کشور را هدف قرار دادند نمونه آخر آن حادثه کرج و مجروح کردن مردم و آسیب رساندن به اموال عمومی و ماموران پلیس و شهادت یکی از مدافعان بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت : آمریکا در عراق ، سوریه ، یمن و فلسطین و طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد و در تشکیل دولت غرب گرا در عراق ناکام شد.
وی اظهار داشت:قدرت آمریکا روز به روز در حال افول است و انقلاب اسلامی در حال حرکت و جهش به سمت قله پیروزی است.