به گزارش خوزپرس به نقل از  ایرنا همزمان با سراسر کشور راهپیمایی محکومیت این حادثه تروریستی امروز بعد از اقامه نماز جمعه در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان نظیر دزفول و آبادان برگزار شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان با حضور باشکوه خود ضمن محکومیت این جنایت تروریستی، مشتی محکم بر دهان دشمنان ملت ایران زدند.

راهپیمایی مردم مومن اهواز در محکومیت جنایت وحشیانه جبهه استکبار و طاغوت در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، از مصلی اهواز به سمت حوزه علمیه برگزار شد.

شرکت کنندگان با سردادن شعار “مرگ بر فتنه گر آشوبگر ” ،”فتنه گر فتنه گر ننگت باد ، آشوبگر آشوبگر مرگت باد” هرگونه آشوب و فتنه را محکوم کردند.

“حسین ، حسین، شعار ماست ، شهادت افتخار مااست “، “الله اکبر، خامنه ای رهبر “و “مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر سعودی” دیگر شعارهایی بود که سر دادند.

شرکت کنندگان  پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی حاوی مطالبی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر کشور در دست داشتند.

در برخی از این پلاکاردهای جملاتی نظیر «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم » و «مطیع امر رهبر هستیم تا آخر ایستاده ایم »مشاهده می‌شد.

شرکت کنندگان همچنین در این راهپیمایی در اهواز خشم و انزجار خود را نسبت به حرکات اغتشاشگرانه سودجویان طی روزهای اخیر، اهانت به مقدسات و ارزش های دینی اعلام داشتند.

مردم شهید پرورو انقلابی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه، جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و شهید ومجروح شدند زائران این بارگاه مقدس را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار و مرزنشین در شهرهای آبادان، خرمشهر، جوئبده، مینوشهر، خرمشهر و شادگان پس از اقامه نماز جمعه با شعارهای انقلابی جنایت استکبار در حرم مطهر شاه چراغ (ع) شیراز را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه آبادان پس از اقامه نماز در مصلای نماز جمعه به سمت خیابان لین یک احمدآباد حرکت کردند و شعارهای “مرگ بر آمریکا”،” مرگ بر اسرائیل” ،” می‌جنگیم، می‌میریم سازش نمی‌پذیریم” ، ملت ما بیداره از داعشی  بیزاره “، “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، ” مرگ بر فتنه‌گر” فریاد ضد استکباری سر دادند.

همچنین شیوخ و سران عشایر عرب شهرستان‌های خرمشهر و آبادان با صدور بیانیه مشترکی حمله ددمنشانه گروه تکفیری داعش به زائران بارگاه ملکوتی حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) را که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطن بی گناه از جمله زنان و کودکان معصوم را به شدت محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه دزفول بعد از اقامه نماز از مصلای امام علی(ع) تا مسجد حضرت زینب(س) راهپیمایی کردند و شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آشوبگر سر دادند.

گفتنی است ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه، سه فرد مسلح با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ(ع) به داخل حمله و شروع به تیراندازی کردند. ۱۵ نفر بر اثر این حادثه تلخ به شهادت رسیده و تعدادی مصدوم شدند.