به گزارش خوزپرس به نقل از  خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، نشست بصیرتی «مقتدر مظلوم» از سوی بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهرستان شوشتر و با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات مدرسه ی جزائریه شوشتر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن، مسئول بسیج اساتید و طلاب مدرسه ی علمیه جزائریه ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارش مختصری از فعالیت های بسیج اساتید و طلاب این مدرسه ارائه داد.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شوشتر بیانیه ای را با محوریت حمایت از اصل نظام و تأکید بر نقد در فضایی سالم و به دور از اغتشاش قرائت کرد.

در بخش دیگر این مراسم حجت الاسلام سید محمد مهدی شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بیان روش های نفوذ و ترفند های استکبار برای مقابله با پیشرفت و اقتدار ایران پرداخت.

وی، دوگانه اصلی را بر اساس فرموده مقام معظم رهبری دوگانه ایران قوی و ایران ضعیف معرفی کردند و هرگونه دوگانه سازی های حاشیه‌ای را فتنه و ترفند دشمنان برای مقابله با اسلام و ایران دانست.

در پایان مراسم دانشجویان، طلاب و عموم مردم به صورت کتبی و شفاهی پرسش هایی را مطرح کرده و حجت الاسلام شفیعی به آن ها پاسخ داد.