جمعی از کشاورزان شهرستان شوشتر با ارسال متنی به پایگاه خبری خوزپرس نسبت به مشکلات صنفی و عدم مدیریت در جهاد کشاورزی شوشتر اعتراض کردند، متن ارسال شده به شرح ذیل است:

همانطورکه اطالع دارید متولی امر کشاورزی در هر شهرستان مدیریت جهاد کشاورزی میباشد و طی طول سال کشاورزان برای دریافت نهاده هایی مانند بذر، کود،سم وغیره انتظار و نیاز به حمایت واعمال عدالت درتوزیع ازاین ارگان دارند.

متاسفانه در شهرستان شوشتر اینگونه نهاده ها فقط به محصوالت استراتژیک مانند گندم،ذرت،کلزا ومحصوالت مورد حمایت دولت تعلق میگیرد ومابقی محصوالت مانند یونجه ، صیفی جات ، سبزی جات و غیره هیچگونه سهمیه ای در شوشتر دریافت نمی کنند این در حالی است که مراجعات مکررکشاورزان به مدیریت جهاد کشاورزی شوشتر هیچگونه نتیجه ای نداشته و نکته قابل تامل این است که در شهرهای همجوارمانند دزفول ، شوش ، گتوند به محصوالتی مانند یونجه و صیفی جات سهمیه کود تعلق وتوزیع می گردد. در این بین تنها متضرر این موضوع کشاورزان زحمتکش شوشتر هستند که باید سالانه  مبالغ هنگفتی بابت خرید نهاده های مورد نیازخود از بازار آزاد هزینه کنند. ازفرماندارمحترم شهرستان شوشتر که همیشه حامی کشاورزان بوده انتظار پیگیری و کمک داریم.

جمعی از کشاورزان شهرستان شوشتر