طی چند هفته پیش یکی از فعالان رسانه ای شادگان با انتشار توییتی نوشت : خبرهای بدی از فولاد شادگان به گوش میرسه فیش حقوقی ۷۰ میلیونی مسئول منابع انسانی وحالا تنزل قرارداد تعداد زیادی از پرسنل از قراردادی به پیمانکاری(برخلاف قانون مصوب) درخواست ورود جدی داریم.

ماجرای تنزل قرار داد تعداد زیادی از این پرسنل این است که این پرسنل از دهه ۸۰ نیروی شرکت فولاد شادگان بوده اند ، رسمی نبوده اما مزایایی همچون رسمی دریافت می‌کردند اما به دلایل نامعلومی شرکت فولاد شادگان به آنها گفته است که قرار است از قراردادی به پیمانکاری تنزل پیدا کنند.

بعد از این ماجرا بود که این پرسنل در نماز جمعه شادگان با پلاکارد اعتراضی حاضر شدند و گفتند که خواهان رسیدگی به این موضوع هستند ، بعد از اعتراض این نیروها بود وباحضوز منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان نشستی برگزار میشود که میگویند باید آزمونی برگزار شود تا ماجرای شما مشخص شود که با واکنش یکی از نیروها مواجه می‌شوند واین شخص اقدام به پاره کردم لباس خود میکند ومیگوید بعد از چندین سال کار کردن وحتی از یاد رفتن کتاب ودرس میخواهید از ما آزمون بگیرید که تاکنون این ماجرا مشخص نشده است.

حدود یکی دو روز است که خبرگزاری فارس در گزارشی گفت که یه منبع آگاه مدارک مستندی را در اختیارشان گذاشته است که معلوم میکند حجت الله صالحی ، مدیر منابع انسانی وامور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در اردیبهشت ماه ۶۹ حقوق گرفته است.

این حقوق نجومی این مدیر شرکت فولاد شادگان در حالی افشا شده است ، که قرار است بعد از چندین سال کار با تنزل کاری از قراردادی به پیمانکاری برسند!

منبع : خبرگزاری فارس