سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در گفتگو با خوزپرس ، در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی وصول مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید توسط فرد ناشناس و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکیه موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس متهمه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه مشخص گردید؛ متهم بعلت آنکه شاکیه منشی شوهر وی در یک شرکت خصوصی است دچار سوءتفاهم بین همسر خود وشاکیه شده و اقدام به تهدید و سپس انتشار تصاویر شاکیه نموده است وهدف و انگیزه خود را نیز انتقام از وی عنوان کرده که در نهایت پرونده به همراه متهمه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ حسینی یادآور شد: شهروندان برای هر موضوع و شکایت از راه قانونی وارد شوند و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی و بخصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی دقت بیشتری داشته باشند و این تصاویر و فیلم‌ها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند زیرا ممکن است به دلایل متعدد مانند سهل انگاری از دست رفته و مورد سوءاستفاده واقع شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان