جواد شیرعلی مسئول ستادبازسازی عتبات و عالیات شهرستان هندیجان در گفتگو با خوزپرس گفت : باتوجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی ستاد بازسازی عتبات و عالیات هندیجان درنظردارد دراین ایام به زوار که از چنداستان جنوبی کشور که از مسیر هندیجان به سمت مرزبین المللی شلمچه جهت زیارت به عراق می روند خدمات دهی انجام دهد .

 

وی افزود :دربحث پذیرایی از زائرین توسط خادمین ومواکب داران دراین مسیر ورودی امام زاده عبدالله انجام می پذیرد و دراین راستا عتبات و عالیات هندیجان نیاز به آب آشامیدنی و دیگر اقلام را دارد که توسط خیرین ومومنین هندیجان صورت می گیرد.

 

شیر علی ادامه داد : باتوجه به زائرین برای اربعین به مرزشلمچه درخصوص بحث بهداشت مواکب جلسه ی باشبکه بهداشت و درمان انجام گرفت ودراین جلسه کارگروه مواکب ۱۴ نفر حضور داشتند و تاکیدات لازم صورت گرفته شده است.

 

وی اظهار داشت : کارت رابط وتردد برای مواکب دردست اقدام است و سهمیه آرد برای پخت نان از سوی بخشداری هندیجان در دستور کارقرارگرفته شد باتوجه به مشکلات مواکب در جاده در مسیر هندیجان به ماهشهر کارگروهی تشکیل گردد ودراین ایام که مشکل آب و برق دغدغه نداشته باشند و باتوجه به همکاری خوب فرمانداری وادارت درخواست داریم که کارگروهی تشکیل شود .

 

شیرعلی در پایان اشاره نمود : ازمردم خیر هندیجان درخواست داریم که دراین ایام پای کاربیایند وباتوجه به زمین درمرز شلمچه وپیگیری شده زمین دراختیار موکب هندیجان قرار بگیره که بتوان خدمات رسانی به زائرین به نحو مطلوب انجام شود.

 

در پایان جلسه دریایی فرماندار هندیجان ازموکب داران خواست که خدمت دهی درشأن و منزلت زائرین قراردهند تابتوان اربعین بسیار بزرگ جهانی رابه تمام دنیا نشان دهیم.