نگین آسترکی گفت: مقطع ابتدایی را در مدرسه دولتی ۱۳آبان تهران گذراندم. دوره اول دبیرستان را در مدرسه نمونه دولتی دکتر ایوب آزاد حسینی و پس از آن در آزمون ورودی مدارس سمپاد شرکت و در مدرسه نمونه دولتی عفاف در منطقه ۵ تهران قبول شدم. دوره دوم دبیرستان را به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا بصورت مجازی اما امتحانات بصورت حضوری انجام و با معدل ۱۹/۲۲ این مقطع را طی کردم.

وی در ارتباط با استفاده از کلاس های کنکور نیز گفت: از کلاس های کنکور و آزمون های متفرقه بیرون از مدرسه هیچ استفاده ای نکردم، تنها از کلاس های کنکور مدرسه، معلمین، مشاور و معاون دبیرستان عفاف کمک گرفته و کاملا زیر نظر دبیرستان نمونه دولتی عفاف و پکیج کامل تحصیلی و کنکور و آزمون های دبیرستان استفاده نمودم. آسترکی در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از مدیر دبیرستان نمونه مردمی منطقه ۵ تهران سرکارخانم رمضانپور، معاون اجرایی سرکار خانم مقدم و مشاور و روانشناس دبیرستان سرکار خانم شریفی کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم.

لازم به ذکر است جانباز شهید غلامرضا آسترکی از شهدای شاخص شهرستان مسجدسلیمان متولد ۴۸/۱/۳ می باشد.

وی در تاریخ ۶۴/۸/۱۱ پس از تک دشمن در جزیره مینو اروند کنار از ناحیه گردن قطع نخاع و در آسایشگاه امام خمینی(ره) بستری شد. وی پس از ۱۹سال تحمل درد و رنج بستر، با استقامتی مثال زدنی در تاریخ۸۳/۲/۲۹ همزمان با تولد دخترش در آسایشگاه امام به شهادت رسید/ رویش زاگرس