به گزارش خوزپرس از اهواز، عبدعلی ناصری خدمت به مردم مناطق محروم استان خوزستان را اولویت شرکت توسعه نیشکر استان دانست و تاکید کرد: خدمت‌رسانی در مناطق محروم در زمینه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان افزود: صنعت نیشکر در قبال مردمان مناطق همجوار، رسالتی اجتماعی دارد و در حوزه‌های مختلف خدماتی را از قبیل مدرسه‌سازی، کمک به بیماران، پایش پزشکی و… انجام می‌دهد.

وی در ادامه عمل به مسئولیت اجتماعی از باورهای شرکت توسعه نیشکر خوزستان اعلام کرد و گفت: دامنه خدمات‌رسانی صنعت نیشکر در پایش پزشکی گسترده است.

ناصری بیان کرد: در زمان شیوع گسترده بیماری کرونا به منظور بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی در مناطق مختلف، شرکت توسعه نیشکر نیز همگام با نهادهای متولی خدمات‌رسانی به این بیماران را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

بر این اساس، تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی خوزستان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای درمان رایگان بیماران مناطق محروم و کم برخوردار شعیبیه شوشتر اعزام می‌شوند.

پیش از این در منطقه شعیبیه شوشتر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بیمار نیازمند در چندین نوبت در کشت و صنعت امام خمینی (ره) به صورت رایگان معاینه و درمان شدند.

پشتیبانی از پزشکان جهادگر و کمک به درمان بیماران نیازمند منطقه «کوی علوی» اهواز، از دیگر اقدامات شرکت توسعه نیشکر در ماه‌های گذشته است که بیش از ۷۰۰ خدمت تخصصی چشم پزشکی، یک‌هزار معاینه دندانپزشکی از جمله عصب‌کشی و ترمیم ارائه شد.