اخیرا که یکی از خبرنگاران خوزستان که نام خود را مطالبه گر عنوان کرده است با درج خبری مبنی بر سابقه 40 ساله مدیر عامل آبفا خوزستان سعی در تخریب این مدیرعامل جهادی و انقلابی دارد.

در متن این خبر به مواردی همچون پس زدگی فاضلاب اهواز و عدم تبدیل وضعیت ایثارگران و حیف و میل کردن اعتبارات بدون نظارت کافی و چندین مورد دیگر اشاره کرده است که اساسا کذب و سعی در تخریب کرمی نژادی دارد که 40 سال سابقه مدیریت جهادی در کارنامه خود دارد.

جالب است بدانید که مدیر عامل آبفا خوزستان 7 صبح در شرکت حاضر می شود و تا 12 شب برای مشکلات انباشته شده آبفا خوزستان پیگیری و تلاش می کند، که ثمره این جهادی عمل کردن را مردم دیده اند، در سال های گذشته پس زدگی فاضلاب اهواز و آبگرفتگی معابر ان در فصل بارندگی به عینه قابل لمس بود اما با اقدامات جهادی کرمی نژاد دیگر اتفاقات چندین سال اهواز وجود ندارد، اهواز تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی در بخش آب و فاضلاب شده است به نحوی که پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و تصفیه خانه فاضلاب شرق وارد مدار، غرب در حال اجرا و سرعت اجرای این پروژه ها روزانه توسط این مدیریت با تجربه بررسی و بازدید میدانی می شود.

آری کرمی نژاد با تجربه 40 ساله آمده تا مشکلات 40 ساله آب و فاضلاب خوزستان را برطرف کند، آبدار کردن 1300 روستا در زمان مدیریت کرمی نژاد در کشور بی سابقه بوده است، روند اجرایی پروژه های فاضلاب اهواز و فعال کردن 500 جبهه کاری برای عدم آب گرفتگی اهواز بی سابقه بود، آری امروز عدم فریاد روستاها از تامین آب شرب مدیون تلاش ها و پیگیری های این مدیر عامل جهادی در خوزستان است.

تخریب کرمی نژاد نه تنها جواب نمی دهد بلکه نتیجه عکس هم خواهد داد، چرا که برای اولین بار در صنعت آب و فاضلاب مدیرعاملی وجود دارد که شبانه روز در خدمت مردم و پاسخگو به تماس های مردم شریف خوزستان است، کرمی نژاد با یک نگاه در این مجموعه تلاش کرده است و آن هم خدمت صادقانه برای مردم بوده که این نگاه این مدیر عامل با تجربه را به عنوان یک مدیر جهادی معرفی کرده است، چرا که مردم ثمره این تلاش را بخوبی لمس کرده اند.

آری کرمی نژاد با تجربه و کاردان برای خدمت به مردم عزیز خوزستان بدون استراحت تلاش می کند تا مشکلات چندین ساله که رها شده بودند برطرف و حل شوند.

دکتر کرمی نژاد مدیر عامل جهادی آبفا خوزستان؛ مچکریم

بخش اول…