به گزارش خوزپرس رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفتگو با خبرنگار خوزپرس عنوان داشت: مانور ایمنی در برابر زلزله با شبیه سازی از یک زلزله بزرگ شهری، با هدف سنجش و ارتقاء سطح کیفی توان کارگروه امداد و نجات و نیروهای امدادی توسط جمعیت هلال احمر در شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

علی قلاوند ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی اظهار داشت: هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی یادآور جمله معروف حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند است و به همین منظور نیروهای امدادی باید همواره آمادگی خدمت رسانی را داشته باشند.

وی با بیان نیروهای عملیاتی باید در همان زمان آگاه و آماده بوده و حضوری به موقع و تأثیر گذار داشته باشند افزود: در این مانور بیش از ۵۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰۰ نفر از نیروهای ادارات خدمت رسان و همچنین نیروها و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان متشکل از اعضای واحد جوانان، امدادگران و نجات گران تیم‌های پشتیبانی، پیش بیمارستانی، تغذیه در بحران، آوار برداری تخصصی و اسکان اضطراری حضور داشتند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ادارات خدمت رسان حضوری فعال و به موقع داشته که این امر نشان دهنده پویایی و کارآمدی کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خوزپرس؛ فرماندار شهرستان به عنوان عالی‌ترین مقام در زمان بحران حضور نداشته که موجب تعجب شهروندان و دستگاه‌ها اجرایی گردید.