به گزارش خبرگزاری خوزپرس از اندیمشک، به مناسبت گرامی‌داشت دهه بصیرت همایش زن، بصیرت، ولایتمداری با حضور خواهران بسیجی، بانوان پاسدار، خانوداه‌های کارکنان و طلبه‌های خواهر حوزه علمیه اندیمشک در تالار خورشید این شهرستان برگزار شد.

مسئول معاونت سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه صبح امروز در این همایش اظهار کرد: حماسه ۹ دی یکی از روزهای ماندگار تاریخ ایران اسلامی بوده و برای همیشه در تاریخ ولایتمداری مردم این سرزمین ثبت شده است.

ابوالحسن سلطانی‌زاده افزود: در این روز فتنه‌گران به دنبال اهداف شیطانی خود بودند که ملت با بصیرت آنان را در رسیده به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.

وی یادآور شد: دشمنان زخم خورده از انقلاب با روش‌های مختلف به دنبال نفوذ و پیاده کردن رفتار و برنامه‌های خود در این کشور هستند.

سلطانی‌زاده گفت: دشمن به دنبال ایجاد فتنه و مهیا کردن میدان برای فتنه‌گران است و تنها راه مقابله با این مسئله خطرناک بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از سوی آحاد افراد جامعه است.

مسئول معاونت سیاسی نیروی هوا و فضای سپاه با بیان این که دشمن برای نفوذ به کشور برنامه‌ریزی کرده است، افزود: دشمن به دنبال آن است که از طریق نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز کشور بتواند انقلاب اسلامی را عوض کند که این برنامه‌ریزی آنان با درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی هیچ‌گاه به نتیجه نخواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، تصریح کرد: در انتخابات پیش‌روی مشارکت حداکثری، امنیت مطلوب، رقابت سالم و سلامت اندیشه از سوی نامزدهای انتخاباتی لازم و ضروری است.

وی در پایان بیان کرد: ملت ما ولایتمداری خود را صحنه‌های مختلف تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند و این بار با هم با حضور آگاهانه و مقتدرانه در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب افراد اصلح دشمنان نظام را ناامید و مایوس خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خوزپرس، در پایان این همایش به سوالات حاضران در خصوص مسائل روز پاسخ داده شد.