خوزپرس فرشاد بندانی ترشکی – پس از اینکه عبدالله ایزدپناه منتخب مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک شد با توجه به روالی که نمایندگان سابق در پیش گرفته بودند قابل پیش بینی بود که قطار تغییرات مدیریتی در این دو شهرستان شروع به حرکت کند.

 

طبق پیش بینی‌های صورت گرفته قطار تغییرات مدیریتی در این دو شهرستان کلید خورد و بیشتر مدیران جای خود را با نیرو‌های جدید تعویض کردند، اما حوزه درمان با توجه به ورود بیماری کرونا به ایران و حساس شدن این حوزه به جای اینکه ثبات برقرار باشد، اما شاهد تغییرات مکرر در حوزه درمان بودیم.

 

اما نکته جالب این تغییرات در حوزه درمان ایذه بود جایی که دکتر حسین شاهولی که از آذرماه ۹۷ سکاندار مدیریت شبکه بهداشت و درمان ایذه بود در روز ۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ جای خود را به دکتر امین محمدپور داد؛ اما پس از گذشت یکماه زمزمه‌ های استعفای محمدپور به گوش رسید و سرانجام در روز ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ صندلی مدیریت به دکتر امیر یاراحمدی متخصص گوش، حلق و بینی رسید، اما این پایان کار نبود و پس از گذشت ۹ ماه از ابلاغ یاراحمدی، روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ رضا مرادی اشکفتی جایگزین وی شد.

 

این جایگزینی در حال رخ داد که یاراحمدی طی ۹ ماه مدیریت خود علاوه بر اخذ مجوز پد فرود بالگرد، خرید سه دستگاه دیالیز، واکسیناسیون ۸۰ درصدی مردم، راه اندازی ۳ اتاق عمل جدید، راه اندازی یک دستگاه اکسیژن ساز، ساماندهی سیستم پسماند بیمارستان و جذب ۹۰۰ میلیون اعتبار برای تعمیرات دستگاه‌های بیمارستانی را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

مرادی اشکفتی با مدرک دامپزشکی که پیش از بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تازه تاسیس دزپارت مشغول به فعالیت بود در یک شهرستان بزرگتر صاحب صندلی مدیریت شد.

 

تنها خواسته مردم از مدیران شبکه بهداشت و درمان توسعه و ارتقا تجهیزات پزشکی در بیمارستان شهدای ایذه که بعنوان بیمارستان مادر تلقی می شود، هستند؛ همچنین ساخت یک بیمارستان دیگر با توجه به جمعیت شهرستان از مطالبات به حق مردم است که امیدواریم مرتفع شوند‌.

 

اما باید دید که آیا این ایستگاه آخر در حوزه درمان است یا اینکه این قطار همچنان به حرکت خود ادامه خواهد داد.