به گزارش خوزپرس به نقل از دانوش صالحی شهروند خبرنگار، این پروژه با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال به طول 2200 متر در مدت زمان 3 ماه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با تهیه شرح کار و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت انجام شد .

طی این اقدام اجرای لایه های روسازی شامل بستر سازی و اجرای یک لایه اساس در طول مسیر و عرض 6 متر ، اجرای یک لایه آسفالت به مساحت بیش از 12000 متر مربع – احداث و ترمیم ابنیه فنی طول مسیر شامل احداث کانال سنگی ، احداث دیوار حایل ، احداث و ترمیم دستک های سنگی 2 دستگاه پل موجود اجرا گردید .

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان 18000متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت 15800 متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود 2000 نفر، به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع
می گردد.

 

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / عکس : محمد باقری