به گزارش خوزپرس، علیرضا ورناصری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور خود را چنین بیان کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

باصلوات بر پیامبر مهربانی وبا آرزوی استمرار سایه باعزت رهبر معظم انقلاب وسلام برملت بزرگ ایران وهمکاران گرامی .دو ماه از آغاز سال ۱۴۰۱ که با انتخاب عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری به‌عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی» نام‌گذاری شده گذشته و وقت آن است که عملکرد دستگاه‌های مختلف کشور در عرصه اقتصادی و تحقق انتظارات رهبری و مطالبات مردم مورد واکاوی قرارگیرد.

با توجه به اینکه تورم بسیاری از خانواده های قشر متوسط را هم به یارانه های نقدی و کمک معیشتی نیازمند نموده ضروری است روند تخصیص یارانه ها جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم بطور مستمربا اصلاح و تغییراتِ لازم،صرفاً به نفع مردم و برای مردم باشد با توجه به شرایط معیشتی دشوار ضروری است با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه ها،ضمن رسیدگی سریع به مطالبات مربوط به یارانه ها درخواست های متعدد اقشار مختلف جامعه جهت ثبت نام یارانه جدید هم به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد.

جناب آقای رئیسی :

تلاشهای ما خادمین ملت برای رفع محرومیت ها همسو با شماست اما بجز تعدادی از وزرا و مدیران،گاهی سخنان ما که مطالبات مردم است توسط برخی وزرای شما شنیده نمیشود در اینمورد باید شخص شما در راستای تداوم اهتمام بر خدمت خالصانه با محوریتِ ارتقاء عملکرد در پیگیری مطالبات،رسیدگی کنید. مردم به شما رای قاطع دادند که مشکلاتشان شنیده شود،به شما اعتماد کرده اند تا از فقر و تورم و بیعدالتی و تبعیض ها رها شوند.

سراسر استان خوزستان سرشار از ظرفیت ،مملو از انگیزه و غیرت برای تحول و خدمت است اما گرفتاری در آلودگی و ریزگردها گویا فرصت پرداختن به سایر موضوعاتِ مطالباتی را نمیدهد. بعنوان نماینده چهار شهرستان کمتر برخوردار ازطرف مردم شریف استان و حوزه انتخابیه ام از شما میخواهم که توجه جدی تر به مدیریت کلان استان استراتژیک خوزستان داشته باشید، با اتخاذ تدابیر لازم در داخل و خارج کشور،معضل ریزگردها،تحقق طرح ۵۵۰ هزارهکتاری مقام معظم رهبری،معضل بیکاری جوانان و بانوان،راههای مواصلاتی را بعنوان مهمترین مطالبات مردم مورد رسیدگی قرار دهید.

در حوزه انتخابیه من، تحقق طرح جابجایی مناطق آلوده و فرسوده شهر مسجدسلیمان، تعیین تکلیف آغاز به کار پروژه پتروپالایش مسجدسلیمان برای خیل عظیم بیکاران،اختصاص اعتبار برای ساخت سد تراز لالی و حل مشکل آب شربِ این شهرستان،تجدیدنظر در رسیدگی به مناطق آسیب دیده از زلزله سال گذشته در شهرستان اندیکا،ساخت بیمارستانهای اصلی در شهرستانهای هفتکل و اندیکا، طرح ضربتی برای رفع مشکلات تنش آبی در اکثر روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه،از اولویتهای مطالبات مردم ولایی حوزه انتخابیه من است که مردم به امید تحقق آنها به شما اعتماد دارند.

انشاالله عملکرد همه ما در شآن جمهوریت نطام و اعتماد مردم باشد.