رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در نشست جلسه شورای آرد و نان بیان داشت:

مردم از وضعیت آرد و نان و کیفیت آن ناراضی هستند و خواستار برخورد با کم فروشی و گران فروشی هستند زیرا متاسفانه کیفیت نان در شهرستان مورد قبول مردم نبوده است. به گزارش خوزپرس رضایی فاضل تصریح کرد: با سرکشی بازرسین و دستگاه های نظارتی از وضعیت نانوایی ها، طی روزهای آینده با نانوایی های متخلف برخورد جدی خواهد شد. همچنین تشدید بازرسی ها و برخورد قاطع با متخلفین و کم فروشان، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم پخت در ساعت اعلامی پخت نان توسظ دستگاه های نظارتی و بازرسی انجام خواهد گرفت تا نان با قیمت و کیفیت مناسب به دست مردم برسد.

 

وی تاکید کرد: یارانه نان حذف نشده است و نان با همان قیمت گذشته در سطح شهر توزیع می شود. همچنین سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان از برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران در بازار خبر داد.

 

رضایی فاضل روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به تخلف برخی از اصناف اظهار داشت: با اصنافی که بخواهند از این فرصت و مشکلات معیشتی مردم سوء استفاده کنند و با احتکار و گران فروشی فشار بر مردم وارد کنند با جدیت برخورد می شود.

 

سرپرست فرمانداری مسحد سلیمان اختلاف قیمت، گران فروشی و کم فروشی را از جمله موارد تخلف در بازار نام برد و گفت: برخورد با اصناف متخلف از سوی ادارات و دستگاه های ذیربط باید با قاطعیت انجام گیرد و در کنترل و تنظیم بازار تاثیرگذار باشد، البته بسیاری از صنوف انصاف را رعایت می کنند و اجناس را با قیمت مصوب عرضه می کنند.

 

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان مسجد سلیمان در ادامه با اشاره به نظارت جدی بازرسین و دستگاه های نظارتی بر بازار گفت: گشت ویژه نظارت بر اصناف با حضور ادارات، نهاد ها و دستگاه های ذیربط از روزهای گذشته برای تنظیم و کنترل بازار آغاز شده و با اصناف متخلف برخورد و در صورت نیاز پلمپ خواهند شد.

 

رضایی فاضل افزود: مردم بر اساس نیاز، مایحتاج خود را تهیه کنند و از خریدهای احساسی خودداری کنند، و مطمئن باشند مسئولین درصدد ایجاد آرامش در بازار هستند تا مردم با خیال آسوده و هزینه کم به کالاهای اساسی دسترسی داشته باشند.