به گزارش خوزپرس به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه شعار سال رهبری در سه کلید واژه خلاصه می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال است که معیشت مردم در تنگنا قرار گرفته و این به دلیل آن است که تعدادی از ما مسئولان حرف مقام معظم رهبری را گوش نکرده‌ایم؛ بنابراین باید مسئولان در شب‌های قدر بنشینند و برای تحقق شعار سال فکر و برنامه‌ریزی کنند تا مشکلات را مرتفع کنند.

امام جمعه اهواز افزود: سختی‌هایی که مردم با آن‌ها درگیر هستند به دلیل آن است که من ِمسئول اصلاً فکر نمی‌کنم و نمی‌اندیشم؛ بنابراین مسئولان باید در سه عرصه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین فکر و برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم تولیدی دانش بنیان و اشتغال آفرین داشته باشیم.

موسوی فرد با تبریک روز ارتش تصریح کرد: ارتش یکی از ابزارهای اقتدار در جمهوری اسلامی ایران است که در صحنه‌های گوناگون ارتش حضور داشته و برای امت اسلامی افتخار هستند.

وی در خصوص تحقق شعار سال گفت: سهم دقیق هر بخش برای تحقق عینی شعار سال باید شناسایی شود تا بتوانیم این شعار را در حوزه‌های مختلف اجرایی کنیم؛ بنابراین مسئولان باید در هر بخشی در رابطه با شعار سال برنامه داشته باشند تا بتوانیم پیگیری‌های لازم را در راستای تحقق این شعار انجام دهیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مسئولان تلاش کنند مشکلات مردم را کاهش دهند، گفت: تشکیل فرمانده واحد و مدیر مشخص در عرصه شعار سال بسیار مهم است و باید به این مسئله توجه شود. تعیین اهداف کلان اقتصادی در بازه زمانی مشخص نیز یکی دیگر از مباحثی است که باید در دستور کار قرار گیرد. تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز و کارگروه‌های اقتصادی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.