به گزارش خوزپرس، فرماندار شهرستان اندیمشک شمار داوطلبان نمایندگی مجلس که تا پایان وقت اداری امروز در این فرمانداری ثبت نام کرده اند را پنج نفر اعلام کرد و گفت:تاکنون ۱۱ نفر با حضور در ستاد ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اندیمشک نامنویسی کرده اند.
حمیدرضا گودرزی افزود:این آمار مربوط به افرادی است که در فرمانداری اندیمشک ثبت کرده اند و احتمال می رود در مرکز استان یا وزارت کشور نیز افرادی برای این حوزه نمایندگی ثبت نام کرده باشند.
وی گفت:۱۴ کمیته به منظور تقسیم وظایف کاری و برای انجام هرچه بهتر امور انتخابات در شهرستان اندیمشک تشکیل شده و در حال بسترسازی مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور می باشند.
گودرزی افزود:شورای تامین شهرستان اندیمشک به صورت هفتگی جلسات متعددی برای برقراری نظم و امنیت انتخابات برگزار کرده و این جلسات تا زمان انتخابات ادامه دارند.
فرماندار اندیمشک از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
شهرستان اندیمشک با جمعیتی بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
رضا نجاتی فرماندار شوش نیز از ثبت نام سه نامزد دیگر در چهارمین روز نامنویسی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت:از ابتدای ثبت نام تاکنون ۱۰ نفر در این حوزه نام نویسی کرده اند.
وی افزود:۱۰ داوطلبی که برای شرکت در رقابتهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شوش نام نویسی کردند مرد هستند.
ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار می شود.