به گزارش خوزپرس از شوشتر،بعد از انتخاب احمد رضا عمانی به عنوان شهردار شوشتر با ۶ رای موافق موجی از انتقادات به شورای شهر شوشتر برای این انتخاب در فضای مجازی به وجود آمد که در حال حاضر عدم پاسخگویی شهردار شوشتر به رسانه شبهه برانگیز شده است.

چرا که عملکرد شهردار به صورت شفاف مورد سئوال رسانه ها قرار می گیرد اما شهردار پاسخگو نیست و پورمحمدی رییس شورای شهر شوشتر هم سکوت کرده است.*

*با توجه به اینکه عمانی و پور محمدی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد شوشتر بودند و برخی ها معرفی عمانی به عنوان شهردار را از چشم پور محمدی میبینند که این روند عدم پاسخگویی شهردار و رییس شورای شهر شوشتر ادامه دار شده است.*

پورمحمدی در زمان تصدی در دانشگاه یک شبه تغییر کرد و در آن زمان هم میتوان به این موضوع اشاره کرد که در زمان مدیریت خود حتی یک نشست خبری برگزار نکرد و این عدم پاسخگویی در شورای شهر به عنوان رییس و سخنگو نیز ادامه دارد، اما باید بدانند که ان سمت انتصابی بود و این جایگاه انتخابی پس نمیتواند نسبت به رای مردم بی تفاوت باشید.

سئوالات مطرح شده از عمانی را به دلیل عدم پاسخگویی از پور محمدی مطرح می کنیم و امید است همانگونه که در جلسات انتخاباتی خود ادعای خدمت به مردم داشتید امروز هم به سئوالات به صورت شفاف جواب دهید.

عمانی پاسخگو نبود امیدواریم پورمحمدی به سئوالات مطرح شده جواب دهد❌.

*چرا تاکنون عیدی پرسنل عزیز شهرداری شوشتر در کمتر از ۱۱ روز مانده به عید پرداخت نشده است*؟!

اقای پورمحمدی طبق شنیده های خوزپرس در دوماه گذشته دو مبلغ ۱۰ میلیاردی ارزش افزوده به حساب شهرداری شوشتر واریز شده است آیا واریز این مبلغ صحت دارد؟ درصورت صحت داشتن بفرمایید چرا حقوق معوقه پرسنل پرداخت نشده است؟؟

بودجه مصوب شهرداری در مدت زمان حضور عمانی به عنوان شهردار چند درصد آن و با چه مبلغی محقق شده است؟عملکرد درآمدی عمانی در این سه ماهه بعنوان شهردار را تشریح کنید؟

در زمان تصدی عمانی به عنوان شهردار شوشتر درامد های جاری شهرداری شوشتر بجز ارزش افزوده چه مبلغی بوده است؟؟