به گزارش خوزپرس از شوشتر؛ پس از رای اعتماد ۶ عضو شورای شهر شوشتر به احمد رضا عمانی به عنوان شهردار در فضای مجازی شاهد انتقاداتی در سطح شهرستان بودیم که در وقت مناسب به پاره ای از این انتخاب خواهیم پرداخت.

حال احمد رضا عمانی شهردار شوشتر که از دانشگاه آزاد به شهرداری آمده است باید نسبت به عملکرد خود شفاف پاسخگو باشد، چرا تاکنون حقوق و عیدی پرسنل شهرداری شوشتر پرداخت نشده است؟!

متولیان دستگاه های نظارتی ورود کنند قبل از آنکه شاهد بحرانی باشیم؛ خبرنگار خوزپرس روز های گذشته با حضور در شهرداری شاهد گلایه و انتقاد پرسنل بود و این پرسنل عزیز از این رسانه درخواست داشتند به موضوع پرداخت حقوق و عیدی و عدم پرداخت آن توسط شهردار ورود کند؛ که این رسانه نیز پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

حال شهردار شوشتر به سئوالات مطرح شده جواب دهد

اقای عمانی طبق شنیده های خوزپرس در دوماه گذشته دو مبلغ ۱۰ میلیاردی ارزش افزوده به حساب شهرداری شوشتر واریز شده است آیا واریز این مبلغ صحت دارد؟ درصورت صحت داشتن بفرمایید چرا حقوق معوقه پرسنل پرداخت نشده است؟؟
از بودجه مصوب شهرداری در مدت زمان حضور خود چند درصد آن و با چه مبلغی محقق شده است؟عملکرد درآمدی خود در این سه ماهه بعنوان شهردار را تشریح کنید.
در زمان تصدی شما به عنوان شهردار شوشتر درامد های جاری شهرداری شوشتر بجز ارزش افزوده چه مبلغی بوده است؟؟