به گزارش خوزپرس از اهواز، دیروز شنبه ١۴٠١/١/١٣ مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان به همراه اعضای شورای اسلامی شهرهای ایذه ودهدز طی بازدیدی جهت ارزیابی اقدامات شهرداری جهت خدمات دهی به مهمانان نوروزی ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود این شهر با توجه به موقعیت ممتاز قرارگیری در محور مواصلاتی خوزستان به چهارمحال و اصفهان و شرایط آب و هوائی مطلوب این شهر، خواستار ارتقاء سطح خدمات رسانی و مرتفع نمودن ضعف های موجود شدند.

بازدید از محل دفن زباله و مشکلات سایت پسماندشهری، نحوه ارائه خدمات شهرداری ایذه و دهدز به مسافران نوروزی، بازدید از کاروانسرای تاریخی دهدز و قول مساعد جهت پرداخت تسهیلات به شهرداری جهت مرمت آن در راستای بهره برداری و نیز درآمدزائی پایدار، بازدید از پارک ها و بوستان های سطح شهر وجاده کمربندی دهدز و نیز موتوری شهرداری از دیگر برنامه های بازدید اخیر بودند.

همچنین در خصوص تعیین تکلیف حریم محور اصلی و نیز برخی مسائل طرح جامع شهر، شورای اسلامی شهر تقاضای مرتفع نمودن آنها را نمودند.
عصر شنبه ۱۳فرودین مهندس فلسفی زاده در شهرستان ایذه حضور یافت و به همراه شهردار ایذه از نمایشگاه صنایع دستی واقع در ورودی شهر، سایت باستانی اشکفت سلمان و همچنین از خدمات ارائه شده توسط شهرداری به مسافرین و مهمانان نوروزی بازدید بعمل آورد.