به گرارش خوزپرس از اهواز، دیروز راس ساعت۱۵:۵۶ دقیقه ظهر فرزند اقای احمدی بزرگوار با ترس با خبرنگار خوزپرس تماس گرفت و گفت آقای پریچه خبرنگاران رو اطلاع بدید میخواهم … شهردار رو ببرم، گفت *وقتی به شهردار گفتم میخوام پیگیری کنم* الان اجرائیات شهرداری رو فرستاده تا بساط پدر من را در پارک داریون جمع آوری و این پیرمرد را از پارک بیرون کنند .
خبرنگار خوزپرس که از این اقدام متعجب شده بود فورا با فرماندار شوشتر تماس گرفت و به ایشان اطلاع داد که میخواهند نان این بندگان خدا را قطع کنند که این واقعا درست نیست، فرماندار مردمی شوشتر در یک جواب که اجازه نمی دهم اینگونه برخورد شود، کمتر از ۳ دقیقه مجددا فرماندار شوشتر تماس گرفت و گفت دستور دادم به بساط این مردبزگوار و عزیز دست نزن و دستور شهردار مبنی بر جمع آوری بساط این پیرمرد با ورود فرماندار شوشتر لغو شد.

ذکر یک نکته قابل توجه است، ما در شوشتر فرمانداری داریم از جنس مردم، پاسخگو به رسانه ها و در دفاع از حقوق مردم با هیچ شخصی تعارف ندارد که بزودی خوزپرس گزارشی از نکات بازر فرماندار شوشتر را به قلم می آورد.

حال شهردار به سئوالات زیر پاسخ دهد.

اقتی عمانی شما که برخورد فیزیکی با این پیرمرد نداشتید چرا دیروز پشت سر بنده آمدید تا این بنده خدا را ببینید؟؟

شما چرا به محض اطلاع و درج خبر فرزند این پیرمرد در رسانه ها دستور جمع آوری بساط این بنده خدا را دادید و اجرائیات را به محل فرستادید؟؟ چرا میخواستید نان این بنده خدا که در عوض اجازه دادن و بساط کردن در پارک سرویس های بهداشتی را تمیز می کند را ببرید؟؟

در پایان باید یادآوری کنم فایل صوتی فرزند این پدر بزرگوار و فیلم این پدر عزیز در گوشی بنده وجود دارد اما چون دوست ندارم به معیشت این عزیزان صدمه ای وارد شود نزد ما به صورت امانت نگهداری می شود.

چطور می شود فرزند این پیرمرد در گفت و گو با علم جنوب عنوان می کند شهردار به پدر من سیلی زده و شب روابط عمومی شهرداری فیلم دیگری را منتشر می کند، قضاوت با شما مردم عزیز!

خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی و ما رستگار.