حسن زاده سرپرست شرکت ماهی کارون در گفت و‌گوی اختصاصی با خوزپرس اظهار داشت: برای اولین بار در کشور تولید ماهی سردآبی در استخرهای خاکی در مجموعه شرکت ماهی کارون شوشتر تولید شده است.
وی افزود: این اقدام به صورت آزمایشی صورت گرفته است و تولید ماهی سردآبی در شرکت ماهی کارون شوشتر می تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.

حسن زاده با اشاره به نقش مهندس میرزاپور در اجرای این تحول عظیم بیان کرد: حمایت های بی دریغ مهندس میرزاپور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر موجب شد تا روند اجرایی تولید ماهی سردآبی در بزرگترین مجموعه تولیدی ماهی گرم آبی بنام شرکت ماهی کارون شوشتر صورت گیرد و از حسن و نظر این مدیر عامل جهادی تشکر می کنم.

حسن زاده تصریح کرد: امسال به صورت آزمایشی در این شرکت دو استخر را برای پرورش ماهی سردآبی در نظر گرفتیم و نکته قابل توجه این است تولید این ماهی در فصولی انجام می شود که استخر های ماهی خالی هستد و با این اقدام تولید ماهی در هر دو فصل قابل انجام است.

وی خاطر نشان کرد: با کنترل کردن دمای آب به صورت روزانه و نگاه فنی و کارشناسی هیچ گونه تلفاتی در تولید این ماهی نداشتیم و تولید ماهی در استخر های خاکی بسیار خوب جواب داده است.