به گزارش خوزپرس به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور امروز از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی سپاه بازدید کرد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این بازدید ضمن تاکید بر نقش مهم مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ، اظهار داشت: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس  انتظار زیادی در جهت برگزاری این کمیسیون کشیدند که با پیگیری‌های انجام شده این کمیسیون در حال اجرا است.

سردرا شاهوار پور عنوان داشت: مردم با ایفای نقش کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس، دچار صدمات زیادی شدند که برخی به دلیل نداشتن مدارک امکان حضور در کمیسیون عالی را نداشتند که باپیگیری انجام شده، تمامی افراد فاقد مدارک نیز با تشکیل پرونده ی فاقدین مدارک در این کمیسیون حضور پیدا کردند.

وی افزود: کمیسیون عالی پزشکی سپاه  باپیگیری سپاه استان و با حضور 11 پزشک متخصص از بیمارستان بقیه الله تهران با هدف بررسی پرونده رزمندگان دوران دفاع مقدس شامل پرونده های ماده 87 ، فاقدین مدارک و همچنین پرونده های موج انفجار ، تیر و ترکش و شیمیایی در حال برگزاری می باشد.

درپایان سردار شاهوار پور از زحمات و حضورپزشکان متخصص جهت حضور در استان خوزستان و برگزاری کمیسیون عالی پزشکی  تشکر و قدردانی نمودند و درخواست کردند که حل مشکل ایثارگران این کمیسیون 2 بار در سال انجام شود.

این کمیسیون از روز چهارشنبه 4 اسفند ماه آغاز شده  و تا روز شنبه 7اسفند  ادامه خواهد داشت.