به گزارش خوزپرس از اهواز، روز شنبه ۳۰ بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ یک دوره مسابقات بوکس سه جانبه به میزبانی شوشتر با حضور بوکسورهای شهرستانهای مسجدسلیمان و گتوند در سالن بوکس شوشتر به همت هیات بوکس شوشتر با هماهنگی هیات بوکس استان خوزستان و همکاری اداره ورزش و جوانان شوشتر برگزار گردید.
در افتتاحیه بازی ها دکتر حاتمی نیا رئیس هیات بوکس شوشتر ضمن خوش آمدگویی، سالگشت انقلاب اسلامی و دهه فجر را تبریک و تهنیت گفتند و در ادامه نظام جمهوری اسلامی را مدیون رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره ) و میراث خون شهدا و جانباز و ایثارگران و در ادامه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای دانست و همه را مسئول حفظ انقلاب و دستورهای آن طی ۴۳ سال گذشته و در آینده دانست.
رقابت بین ۴۰ بوکسور سه شهرستان از ساعت ۵ عصر شروع و تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت که از نتیجه ۲۰ مسابقه در رده های مختلف در مجموع تیمی، شوشتر اول، مسجدسلیمان دوم و گتوند سوم شد.
نکته قابل توجه در این مسابقات حضور ۸ پدر از بوکسورها در سالن بوکس بود که با دعوت و حضور آنها در درون رینگ بوکس، قهرمانان، حکم قهرمانی خود را از دست پدر گرفتند که این کار ارزشمند هیات بوکس شوشتر جو بسیار پر انگیزه و غرورآفرینی را برای بوکسورها و والدین آنها به همراه داشت.
در پایان رقابت ها هیات بوکس شوشتر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت هیات بوکس استان و اداره ورزش و جوانان شوشتر، از داوران بوکس این رقابت ها آقایان محمدی، علیجانی، ربیع زاده؛ نصیری و درویش زاده که این رقابت ها را بسیار خوب قضاوت کردند مراتب قدردانی بعمل آورد.