به گزارش خوزپرس، در نخستین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند ثبت نام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در حاشیه ثبت نام  انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس،  اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی، مردم سالاری دینی و اسلامی محسوب می‌شود  و از طرف دیگر مظهر حاکمیت ارزش‌ها و احکام اسلامی است.

وی افزود: با توجه به تجارب به دست آمده در مجلس هشتم و نهم  و شرایط بعد از برجام اگر توفیق داشته باشم و مردم رأی بدهند درصدد خدمت به مردم در مجلس دهم نیز هستم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند  به مهم‌ترین اولویت خود در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه انتخابیه من مسائل کشاورزی، صنعت و گردشگری است و با مشارکت کلیه آحاد مردم من تمام تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت‌ها می‌کنم.

وی به پرشور برگزار شدن حماسه ۷ اسفند اشاره کرد و گفت: یکی از سرمایه‌های عظیم ملت ایران حضور در حماسه انتخابات است که مردم باید با امنیت و آرامش در این حماسه سرنوشت ساز شرکت کنند.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه هر فردی که وارد عرصه سیاسی کشور می شود از قوانین اطلاع دارد، گفت: افرادی که کاندید انتخابات می شوند قانون را پذیرفته و در تمامی مراحل به آن تمکین خواهند کرد.

انتهای پیام/