یض‌الله دیناروند در گفتگو با خبرنگار خوزپرس از تزریق ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ دُز واکسن در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۸۸ هزار و ۱۱۲ دُز نوبت اول و ۷۰ هزار و ۷۸۱ دُز نوبت دوم است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹ هزار و ۶۴۷ هزار دُز نیز واکسن در نوبت سوم به گروه‌های دارای اولویت تزریق شده است، افزود: از زمان آغاز واکسیناسیون تا کنون هیچ مشکلی در زمینه تعداد واکسن و مراجعه مردم برای دریافت و ارائه خدمات وجود نداشته است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش اظهارکرد: در حال حاضر شهرستان شوش در وضعیت رنگ‌بندی آبی قرار گرفته و آمار بیماران بستری کرونایی صفر است.

دیناروند با اشاره به اینکه بهترین و مؤثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به اُمیکرون تزریق دوز سوم کرونا است، اظهارداشت: تزریق دوز سوم تا حدود ۸۰ درصد بر انواع شدید آن تأثیر دارد.

وی بهترین سلاح مقابله با کرونا را واکسن دانست و اظهارکرد: مردم به شایعات منفی درباره واکسن کرونا توجه نکنند. تنها سلاح ریشه کنی کرونا، واکسن است.

سرپرست مرکز بهداشت شوش اظهارداشت: شهروندان شوشی برای تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند. هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.