به گزارش خوزپرس، آیت‌الله سید علی شفیعی پیش از ظهر امروز هنگام حضور در فرمانداری اهواز برای ثبت‌نام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه آحاد ملت با هوشیاری، بصیرت و اطلاع کافی از مسائل انقلاب، از جایگاه مجلس خبرگان نیز آگاهی دارند.

وی افزود: مجلس خبرگان همان‌طوری که از اسمش پیداست، مجلس خبرگان است که کارها و مسئولیت‌های متعددی دارد. مسئولیت عمده آن نیز این است که در تمام کشور بررسی‌های لازم را انجام دهد تا شخصیت‌های علمی و جامعی که شرایط رهبری را داشته باشند مشخص کرده و به مجلس خبرگان تحول دهند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه مجلس خبرگان رهبری بسیار خطیر و حساس است، عنوان کرد: یکی از کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری، کارش تحقیق است که از ۱۵ نفر تشکیل می‌شود و در این دوره یکی از اعضای این کمیسیون بودم. این کمیسیون یک کمیته سه نفره دارد که فوق محرمانه است و این سه نفر مسئولیتی که گفته شد را انجام می‌دهند و کسانی که می‌توانند در حد رهبری باشند را مشخص کرده و به‌صورت فوق محرمانه نگهداری می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم در چارچوب قانونی که معین می‌شود درصحنه می‌آیند و باید به خاطر اصل نظام و تقویت آن و اهمیتی که دارد با هوشمندی در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله شفیعی در ارتباط با مشکلات موجود در خوزستان گفت: مسائل کشاورزی، کمبود آب در روستاها، جاده، گاز و آسفالت کمبودهایی هست که از طریق مسئولان تقاضای رسیدگی به آنها را می‌کنیم.