دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار خوزپرس با اعلام این خبر گفت: با تلاش دکتر محمود یزدان پناهی و تیم جراحی بیمارستان یک خانم ۳۵ ساله با کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت و خوشبختانه حال ایشان مساعد گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش مجموعه علوم پزشکی شاهد حضور نیروهایی توانمند و خبره در این بیمارستان هستیم که با مجاهدت و تلاش شبانه روزی به مردم این دیار خدمات بی شائبه‌ای را ارائه می‌کنند و جراحی های متعدد و موفقیت آمیز در این بیمارستان نیز دلیلی بر این ادعا است.

 

همچنین دکتر محمود یزدان پناهی متخصص و جراح مغز و اعصاب نیز در ارتباط با جزئیات این عمل گفت: خانم جوان ۳۵ ساله با یک تومور بزرگ که دچار خونریزی شده بود با کاهش سطح هوشیاری و تاری دید مورد عمل جراحی قرار گرفت. وی ادامه داد: به دلیل آن که تومور در محل بینایی نیز قرار داشت باعث مشکلات فراوان از جمله تاری دید شده بود. دکتر یزدان پناه ادامه داد: خوشبختانه با تلاش همکاران تومور به صورت کامل تخلیه شد و شرایط بیمار نیز مساعد است. این جراح در بخش دیگری از سخنان خود از دکتر چاروسایی، خانم نصیرنژاد، گیلاسی، اسدپور، میر و علاسوند به دلیل همراهی شان در این عمل موفقیت آمیز تشکر و قدردانی نمود.