قریب به ۳ ماه از آغاز بکار شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در دوره ششم میگذرد ، شورایی که با شعارهای تبلیغاتی امیدوار کننده و جلب اعتماد شهروندانی که علی رغم یاس و نامیدی ناشی از ناکارآمدی دوره های پیشین و همچنین اوضاع نامطلوب اقتصادی پای صندوق آمدند و با رای خود آنها را به پارلمان شهری هدایت کردند‌.

اما پس از گذشت این مدت هنوز وضعیت باثباتی در شهر و مجموعه شهرداری و همچنین ارائه خدمات مطلوب به همشهریان مشاهده نمیشود.

همه شهروندان نسبت به محیط زندگی خود می بایست احساس مسئولیت داشته باشند و همانطور که منتخبین در هنگام انتخابات احاد مردم را جهت جلب رای به شیوه های مختلف ملاقات و خواستار همراهی هستند اینک نوبت شهروندان است که دست بکار شوند تا با مطالبه گری از منتخبین خود بخواهند با انتخاب یک فرد شایسته و کارآزموده جواب محبت آنها را بدهند….

جای هیچ گونه شکی نیست که انتخاب فردی کم تجربه یا بدون رزومه کاری بعنوان شهردار شهر اولینها نمیتواند مثمرثمر باشد و بالعکس انتخاب یک شهردار توانمند خواسته اصلی مطالبه گران شهرستان خواهد بود.

آیا پیمان مولایی شهردار اسبق و ابراهیم جعفری شهنی گزینه منتخب شورای فعلی از گزینه های مطرح شده امروزی مناسب تر نبوده اند؟

در خاتمه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای اعضا شورای شهر امیدواریم این عزیزان در تصمیم گیری خود که سرنوشت چند ساله یک شهر را رقم میزنند ، در ک مال صداقت و شفافیت فردی کارآمد را جهت سکانداری شهرداری مسجدسلیمان انتخاب نمایند.

منوچهر بیرگانی فعال اجتماعی

۵ آبان ۱۴۰۰