به گزارش خبرنگار خوزپرس ، سرهنگ حمید رضا بهاروند در این دیدار، سران طوایف و معتمدین محلی را بازوی قوی و توانمند پلیس در محلات معرفی کرد و گفت: معتمدین محلی و ریش سفیدان می توانند نقش مهمی را در مسائل قومی و قبیله ای ایفا کنند و تعامل نیروهای انتظامی و امنیتی با این گروه می تواند نقش کلیدی و راهبردی در امنیت شهرستان و جلوگیری از وقوع جرایم داشته باشد.

 

وی در ادمه افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان ها و نهادها حاصل می شود و پلیس نیز حافظ و ناظر امنیت است و در هر جایی که مردم مشارکت داده شوند آن سازمان در ماموریت های خود موفق خواهد بود.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می کند و شاهد این ادعا شهدایی است که روزانه ناجا تقدیم میهن اسلامی می کند و ریش سفیدان و سران طوایف نیز همواره می توانند یاری گر پلیس باشند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از تعامل بزرگان وریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس خاطرنشان ساخت: می بایست از وجود این افراد در جامعه به عنوان پشتوانه ای محکم مردمی استفاده کرد.

 

در پایان این نشست بزرگان و سران طوایف ضمن تبریک هفته ناجا ، از زحمات نیروی انتظامی شهرستان در ایام محرم و صفر در راستای برقراری امنیت حوزه استحفاظی تقدیر و تشکر بعمل آورند.