مهدی قلی کیانی عضو شورای شهر اندیمشک درباره مشکلات کف پوش در مناطق کوی آزادی لور، کوی ولایت و مناطق انتهایی شهرستان در منطقه رسالت تصریح کرد: خرید ۲۰۰۰ تن قیر برای رفع مشکل کف پوش در دستور کار قرار گرفت، اما متأسفانه مصوبه شورای شهر از سوی شهرداری و برخی دوستان در شورای شهر ضعیف پیگری و اجرا می شود و همچنان مصوبه شورای شهر بعد از گذشت یک سال اجرا نشده.

شنیدها در اندیمشک حاکیست خدمت رسانی در شهرستان اندیمشک صرفا” در مناطقی اجرا می شود که بیشترین آرای را در مناطق شهری داشته باشد و مناطقی همچون کوی ولایت هرگز به دلیل کم بودن میزان رأی در اولویت قرار نخواهد گرفت آیا این مسئله صحت دارد؟

مهدی قلی کیانی در پاسخ افزود: ما به قولهای داده شده وفاداریم و با سیاست بازیها مقابله میکنیم و چنانچه گزارشی واصل شود برخورد خواهیم کرد اما منکر کاستی ها نمی شوم با سیاست بازی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد این اتفاق در آینده بیفتد و در شورای شهر تذکر داده شده چنین رویه ای در دستور کار قرار نگیرد.

وی افزود: کج سلیقگی در خدمت رسانی وجود داشته در مناطق انتهای کوی رسالت مردم خواستار مشخص کردن خیابانها هستند و این امرا را می توان با تیغ گریدر مشخص کرد و این خدمت کوچک هم از شهروندان اندیمشکی دریغ شده و باید در اولین فرصت رفع محرومیت منطقه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خوز پرس از اندیمشک، در فضای شهری امیدهای بزرگ، روکش آسفالت و مهربانیهای بی سابقه در شهرستان موج میزند و به نظر می آید قبل از انتخابات مشکلات شهرستان به طور کامل و معجزه آصا رفع خواهد شد و این در حالی است که برخی از مشکلات .